HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Honnan került ide Sadey néni?

2010.03.31. 00:12 Lovessence

Inkább itt válaszolok erre a kérdésre, mármint egy példa arra, hogy honnan szedem a neveket.

Sadey néni, Sadie-nek írva a legelegeslegkedvencebb fillmemben a FAME-ben a konyhás néni. MInimum 100-szor láttam, de tán többször is.

Egy New York-i előadóművészeti szakközépiskoláról szól. (Már megint Amerika!)Iszonyú jó a történet, a zene, a szereplők. Rendezte Alan Parker, aki pl az Evitát is. A film 1980-ban készült. Én 1982-ben láttam Angliában. Azóta imádom.

Feltétlen nézzétek meg! de nehogy a 2009-ben újraforgatott verziót ! Szerencsére az eredeti gyakran megy a TCM mozicsatornán. Olyankor mindig rajta lógok. Nem bírom ki, hogy ne lássam újra.

Most ide bemásolom a Sadie-ről szóló számot, bár ez igazából nem is a film legjobb dala.

Legközelebb írok majd más szereplők eredetéről.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr391882843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2010.03.31. 14:12:07

Viki!!!!!!!!!!!!! Kérdés!!: A magyar tanárom(akinek ajánlottalak) mondta, hogy jó lett volna összehozni egy író-olvasó találkozót. Én meg mondtam, hogy most már nem lenne jó? Még nem válaszolt, de megkérdezlek, hogy lenne-e kedved eljönni a sulinkba tartani egy ilyet? A jövő héten tavaszi szünetünk van,de utána szerintem bármikor jó!! Vagy te teljesen be vagy táblázva? tök jó lenne,ha eljönnél, mert már ajánlgattam a blogodat, de nem nagyon figyeltek rám. Esetleg a LOVESSENCE-ből is felolvashatnál. Holnap viszem a tanáromnak a Sirály a királyodat, meg a Kivirázgott a fánk fánkodat meg a Tündérboszidat!!! Válaszolj minnél hamarabb, mert most izgatott vagyok! Ha eljössz a 6/a-ba gyere! ;) IZGULOK! És tök jók a válaszok a blognál, szegény Audrey ez nagyon ciki lesz amikor kiderül.Nagyon bénán válaszolt. :S Szóval ha eljössz akkor SZÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLJ!!Pussssszi

borostyan 2010.03.31. 18:18:53

Az új verziót is láttad már? Én még nem. Igaz, az eredetit is csak nagyon régen láttam. A zenés táncos filmek közül nálam a Grease a nyerő :))

Lovessence 2010.03.31. 23:12:41

@Kucher:
Szia Dóri!
Szívesen eljövök a sulidba. Az iwiwen megírtam a telefonszámomat, hogy a tanárod fel tudjon hívni, ha komolyan gondolja. :-)
Pusz

Lovessence 2010.03.31. 23:14:51

@borostyan:
Hi Borostyán,
őszintén szólva nem merem megnézni. Szerintem csak rontani lehet valamin, ami eleve tökéletes.
Pl. ilyen a Charlie és a csokigyár is. Százszor gyöngébb lett, mint a kb 25 évvel korábbi Gene Wilderrel, amit viszont imádok. Különben is Roald Dahl az egyik példaképem.

Kucher Dóri 2010.04.01. 14:08:32

EZAAAAAAAAAAAAAZ! Már reggel megnéztem, hogy válaszoltál-e, csak akkor nem írtam. Már meg is adtam az elérhetőségedet a tanáromnak. Neki most meg kell beszélnie az igazgatóval, hogy megengedi-e, hogy elgyere. Majd hív ha jó lesz! NAGYON VÁROM!! És ugye hozzánk jössz majd?;)

Lovessence 2010.04.01. 20:35:14

@Kucher: Hát szerinted hová mennék, egy másik osztályba? :-)

Kucher Dóri 2010.04.02. 10:27:51

Hát nemtom, de máshová is mehetnél, csak legfeljebb én nem engedem! :P Már tudod, hogyha eljöhetsz akkor mit fogsz csinálni? Felolvasol a LOVESSENCE-ből..

ClaudiaOffical 2010.04.03. 14:40:20

a FAME a kedvenc filmem :D az új vagy a régi változat tetszik jobban ???

KicsiZsu 2010.04.06. 18:51:16

@Lovessence: Sziaszia, csak arra szeretnélek kérni, hogy írd le nekem fonetikusan plíz, hogy Sadey nénit hogy kell kiejteni.. enyhe gondba kerültem, mert ahogy én olvasom kicsit muris.

Lovessence 2010.04.06. 21:51:40

@KLAU: Szia Klau!
Én nem merem megnézni az újat. Nem tudom elképzelni, hogy jobb legyen annál, ami tökéletes.
Neked tetszik?
Én különben Londonban is láttam színházban, ami nem rossz hely az ilyesmihez, de azért a filmet nem érte utol.

Lovessence 2010.04.06. 21:57:50

@KicsiZsu:
SZia KicsiZSu!
Ha van türelmed megnézni a youtube-on , (lásd fent) ott a dalban autentikusan hallod a kiejtést.
Egyébként pedig: széidi.
Különben azt tervezem, hogy a könyvbe teszek majd kiejtési segédletet, mert ha valaki akarja tudni, akkor legyen ott, ha nem, akkor mondja ahogy jólesik.
süti beállítások módosítása