HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Még egy kis kitartás!

2010.04.13. 23:30 Lovessence

Kedveseim itt a blogon!

Tartsatok ki, és ne hagyjatok magamra, mert nagyon nagy meglepik készülődnek Nektek.

Egyelőre csak annyit mondok, hogy ha budapestiek vagytok, tartsátok szabadon a jövő hétvége néhány óráját! Erről többet hamarosan.

HA vidékiek, akkor reménykedem, hogy véletlen, vagy akár direkt el tudtok jönni akkor Budapestre.

De aki nem tud, az is láthat majd csodát itt. (Én legalább is már látom, hogy érik.)

A fejem tele van új ötletekkel, pedig azt hittem, már mindent tökéletesen kigondoltam, de a történet szövi önmagát, és kiköveteli ami jár neki. Jó lenne, ha a gondolataimat valahogy bele tudnám vetíteni a gépbe, hogy gyorsabban menjen!

 

Ami megy, az megint a vonat. Holnap megint Szeged környékén leszek. Ezért most megyek is aluszkálni.

Hát jó éjt!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr141919409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dedori 2010.04.14. 01:24:21

Én szegedi vagyok :p Nagyon várom már a könyvet, és véletlenül jövőhét vasárnap pont Pesten leszek. Milyen meglepire lehet számítani? :D :)

A n g y a l · http://twilight-angyal.blogspot.com/ 2010.04.14. 21:03:25

Szia :)
Hát sajnos én Mezőkövesdi vagyok, de a blogot majd mindenképp figyelni fogom :) És ha meglesz a könyv, azt olvasni! :P

Akármennyire is nem tudok elmenni, engem is nagyon érdekelne: Miféle meglepire számíthatnak azok, akik elmennek?
Szabályosan kifúrja az oldalam :) (Aki kíváncsi, hamar megöregszik. Tudom. De akkor is :))

M@minti 2010.04.22. 23:10:54

Mikor láthatjuk azt a csodát? Majd csak a hétvégén, amikor a Könyvfesztivál van? Remélem, hogy az a csoda egy újabb részletke lesz, végre, mert már alig várom, hogy kapjunk valami új infót... :) Vagy a csoda MELLÉ egy részlet, az még szebb volna... :D
süti beállítások módosítása