HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Meglepi!!!!!!!

2010.04.14. 22:03 Lovessence

Kedves LOVESSENCE Rajongók!

A KÖnyvfesztivál egyik nagy meglepetését most már elárulhatom Nektek:

A LOVESSENCE valóban létezik!

Nem csalás, nem ámítás!

A fesztiválra ha eljöttök, kaphattok is belőle egy cseppecskét.

Nagyon finom illata van ám, és igazi szerelmi bájereje.

Ezt Feller Adrien aromaterapeuta, természetgyógyász garantálja, aki számomra, és főleg NEktek megkomponálta és elkészítette.

Most már azt is elárulhatom, hogy ez nekem azóta megvan, amióta írom a könyvet, és amikor nekikezdek a munkának, mindig beleszippantok.

Ha tehát szeretnétek tudni, valójában milyen az igazi LOVESSENCE, gyertek el BUdapesten a MIllenáris PArkba, a KÖnyvmolyképző Kiadó standjára.

EGészen biztosan ott leszek

23-án pénteken 11-12-ig és 16-17 óráig

24-án szombaton 13-14-ig

25-én vasárnap 16-17 óráig.

Különben mindhárom nap majdnem végig ott ülök, ezért jóformán bármikor megtalálhattok.

Ha nem vagyok ott, kérdezzétek meg a kollégáimat, hogy hová lettem, mikor jövök vissza.

Ha minden jól megy, még más érdekes dolgot is mutathatok Nektek, de ezt nem szeretném elkiabálni.

SZóval nagy szeretettel és izgatottan várlak Benneteket jövő hétvégén személyesen is.

Addig csak izguljatok! :-)

 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr11922020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2010.04.15. 13:39:26

Rám számíthatsz én ott leszek, szerintem szombaton, de lehet, hogy vasárnap!

Ugiburu 2010.04.15. 14:05:43

MIÉRT MINDEN CSAK BUDAPESTEN VAN?!?!?!?!?!?!?!?!
ANNYIRA UTÁLOM, H VIDÉKRE (AMI ANNYIRA NEM IS VIDÉK, CSAK MISKOLC) SOHA SEMMI IZGIT NEM RENDEZNEK!!! Olyan csalódott vagyok, nagy álmom lenne, ha talizhatnék veled... :(:(:(

Lovessence 2010.04.15. 15:15:55

@Ugiburu:
Szia!
Ne haragudj rám, de én megyek, amennyit csak lehet.
Ezen a héten is olyan helyeken voltam, mint:
Sárbogárd, Dóc, Mórahalom. Tényleg, szeret az országban kis falvak, városok.
A következőkben megyek még: Nyergesújfalu, Szentes, Csongrád, SZékesfehérvár, Fülöpszállás, MOsonmagyaróvár, Gyál, Hódmezővásárhely
Ha ezek közül bárhova el tudsz jönni, boldogan látlak. :-(

Lovessence 2010.04.15. 15:27:26

@Ugiburu:
Jut eszembe: ennek van egyszerű módja!
Kell szólni a Rákóczi F Könyvtár gyerekrészlegének, hogy lenne igény. Ők akkor tudnak rá pénzt szerezni, és mondjuk őszre elhívhatnak.
Amúgy is jártam már náluk máskor is.
EZ csak egy tipp, ha tán nem egydül vagy Miskolcon, aki kíváncsi lenne.

borostyan 2010.04.15. 17:45:21

Ez a valós parfüm elkészítés nagyon jó ötlet! :)
A kész könyvbe nem lehetne illatmintás oldalt is csempészni (Avon után szabadon)? :-)
Így a vásárlók már messziról kisagolnák melyik polcon van a könyved. :)

KicsiZsu 2010.04.15. 19:40:52

HÚÚ tök szuper, énismegyekénismegyek...
Hogy is volt ez? Előbb volt az illat, aztán az ötlet? vagy fordítva?

A n g y a l · http://twilight-angyal.blogspot.com/ 2010.04.15. 21:20:58

Egyet értek Ugribuval. Én Miskolc közelében lakom (50 km) szóval én is igényelem. :P
Amúgy nagyon jó ötlet ez az egész parfümös dolog. Olyan kíváncsi lennék rá, milyen az illata.
De majd talán :P

Zsanett13 2010.04.16. 22:14:59

Wow, ez tök buli lesz :)
A blog elején elképzeltem hogy milyen lehet a Lovessence maga :P
Úgy hogy ez most tök izgi :)
Ha minden jól megy találkozunk a hétvégén ;)
Puszii

ildikóóó 2010.04.17. 13:54:41

És igazi szerelmi bájereje???? megyek... :)))

M@minti 2010.04.17. 22:45:17

*Sóóóóhaj...*
De szeretnék ott lenni! De sajnos kétlem, hogy összejön. Bár annyira nagyon nem lakunk messze, legalább Pest megye :), de kétlem, hogy a férjemet rá tudnám venni, hogy kocogjunk be a "nagyfaluba", a nem egész két éves lurkóval, csak azért, hogy én könyvezhessek és illatolhassak. :(

De ha aromaterapeuta készítette, akkor a Lovessence nem inkább illóolaj? Mert mindenki parfümöt emleget... :O
:)

Kucher Dóri 2010.04.21. 15:29:35

Megint régen voltál! Mindjárt itt a hétvége! MÁR NAGYON VÁROM!

Lovessence 2010.04.23. 08:36:17

@M@minti: Drága M@minti!
Persze, hogy az. Én nem mondtam, hogy kölnivízről van szó. Illóolaj az bizony. Ráadásul hatásos. Csak arról még kevesen tudják, hogy mifán terem.
Ami pedig a csodát illeti, az a LOVESSENCE maga. A látható csoda - mert olyan is lesz- most hétvégén szintén a Millenárison érzékelhető, de igyekszem hétfőn a blogra is feltenni ügyesen.
NIncs véletlen valami jó autóverseny, vagy oldtimer kiállítás most BP-en, hogy a férjed hajlandó legyen elhozni?

Lovessence 2010.04.23. 08:37:40

@ildikóóó: Garantáltan van. Nem hülyéskedek.

M@minti 2010.04.23. 10:08:02

@Lovessence:
Kedves Viki!
(Ugye nem haragszol, ha letegezünk? Mármint itt mindenki, ahogy elfigyelem...)
Akkor jól tippeltem, hogy illóolaj az igazi LOVESSENCE.
Az én Kedvesemet nem igazán érdeklik az autósportok, az oldtimerek is csak módjával. :) Viszont tervezünk elmenni a hétvégén valahová kicsit kirándulni a kismanóval, már pedzettem a témát, hogy visszafelé beugorhatnánk a könyvfesztiválra, de Párom nem rajongott az ötletért, hogy az addigra már minden bizonnyal nyűgös lurkóval nagy tömegben bóklásszunk. :S Ez van... Azért még kicsit kampányolok... :)

Egyre jobban felcsigáz a látható csoda, azaz az a rész, amit a honlapra is fel tudsz tenni. Tippelgetek, hogy mi lesz az. Elkészült a borítóterv? :)

Kapunk valamikor a közeljövőben új részletet? :D *kivertkutyaszemekkelpislogesdeklőn* :D

Lovessence 2010.04.27. 17:46:07

@Ugiburu:
SZia!
Vetted az adást, hogy jövök júni elején Miskolcra? :-)

ildikóóó 2010.04.28. 19:03:06

Egek mennyi rajongó!! Na ezért nem találtalak én + , bocsi már biztosan hallottad a sztorimat ( Én + Buda) :) Haahhh! A borító egyszerűen györönyűűű ahogy én mondanám. Gratula a sok sok vidám rajongóhoz és további megérdemelt sikereket!!

Lovessence 2010.04.28. 21:28:05

Bizony hallottam. Inkább nem emlegetem fel, mennyire hasznos a mobiltelefon.
A Vörösmarty tér azért Pesten van. Ott ha körbesétálsz, belémbotlasz. Hátha akkor majd sikerül. Meg persze addig lesz még a buli is, de az megint Budán :-)

ildikóóó 2010.04.29. 20:08:05

@Lovessence: Jó jó, nem oda Buda, brillírozok én még meglásd. Szippantok még a Lovessenceből. (mond, hogy igen) :))

Kevin^^ 2011.01.19. 19:52:10

wwá én már érztem a lovessence bódító illatát... úhh már alig várom h kész legyen! :D
süti beállítások módosítása