HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Részletek a borítóval kapcsolatban

2010.04.27. 18:37 Lovessence

A borítót Lelkes László grafikus művész, a Moholy-Nagy Egyetem adjunktusa készítette, aki a szakma komoly, elismert alakja.

Lacit nem most ismertem meg, és már láttam munkáit, úgy hogy tudta, érezni fogja mi kell ide, és szívvel fogja megcsinálni.

Leültünk, és elmeséltem neki az egész történetet töviről hegyire, úgy, ahogy az a fejemben már összeállt.

Készítettem egy listát arról, hogy kikre számítunk olvasóként, milyen korosztályra, milyen stílusú emberekre.

Magam is megrajzoltam egy logót, amiről úgy véltem, elég jól kifejez a dolgok lényegét, de persze meg sem közelítette azt, amit végül Laci csinált.

Megmutattam neki a Twilight sorozat borítóit is, és azt kértem, ugyanolyan jól felismerhető és letisztult legyen.

Ezek után készített több változatot a logóra, és több változatot borítóra. Végül azt választottuk, a kiadómmal Katona Ildivel, amit most láttok, csak akkor még más színe volt. Következett töb szín variáció, és amikor ez is meg lett,  és eldőlt az alcím, annak is több betűtípus, míg végül az lett, amit láttok.

Hát így készült.

MOst Laci a weboldal desginját fogja elkészíteni, aminek ha minden igaz: www.lovessence.us lesz a domain címe. (A .com már sajnos foglalt egy tök más dologra.)

Ezt viszont úgy fogjuk emlegetni, hogy "lávesszensz-dot-ász" ami azt jeleni ugye angolul, hogy "mi", vagyis mi vagyunk a LOVESSENCE, vagy mondhatjuk magyarul azt, hogy a "lávesszensz-pont-ász", ami még értemesebb. (szerintem)

Képzeljétek, már azt is tudom, hogy az oldal eddigi legfiatalabb állandó látogatója 10 éves, és fiú!!!! A legidősebbet nem tudom, de remélem, büszkén fog jelentkezni. Várom a licitet!

Garantálom, 100 fölött és 10 alatt is emberszámba veszünk mindenkit:-)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr921956912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2010.04.27. 18:48:38

12!!!!!!10 és fiú? o.O Ő nyert, már nem fogok nyafogni! ;) Kék lett a cím! Direkt? A ződ jó vót!

Lovessence 2010.04.27. 18:53:06

MI kék? Nálam ződ!

A n g y a l · http://twilight-angyal.blogspot.com/ 2010.04.27. 19:08:34

Hát én 16 éves vagyok :) (vagyis lassacskán 17, de azt hiszem a könyv még a szülinapom előtt a boltokban lesz:))
És nagyon is örülök, hogy ilyen idős vagyok. Ugyanis két éve akadtam rá a könyvek csodálatos világára, és már vagy 100 könyvet elolvastam. Most pedig az elmei gyűjteményem gyarapodni fog :) Ha 13-14 évesen láttam volna azt, hogy könyved fog megjelenni, akár beleolvasok akár nem, akkor se érdekelt volna. Két évvel ezelőtt olyan szinten utáltam a könyveket (főleg a kötelező olvasmányoknak köszönhetően), hogy az már bűn :) De mostanra megértem annyira, hogy faljam őket :P

sachiko 2010.04.27. 22:11:42

Most mondjam azt, hogy 19 éves vagyok? :D Oké, mondom. 19 éves vagyok. :D

Kucher Dóri 2010.04.28. 13:28:40

nálam a bejegyzések címe kék! o.O Nemtom akkor!

BeveraVera · http://www.szestv.blogspot.com/ 2010.04.29. 16:55:05

@Kucher Dóri: Nekem is kék, csak akkor zöld, ha megnézem a kommenteket.
Én csak 14 vagyok, mindjárt 15, úgyhogy nem én nyerek... :)
süti beállítások módosítása