HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

LOVESSENCE találkozó Nyíregyházán

2010.04.30. 23:33 Lovessence

Május 7-én pénteken 10 órától a nyíregyházi Kodály Zoltán Általános Iskolában lesz Twilight-LOVESSENCE találkozó. Szeretettel várok minden rajongót a közelből.

 

Más:

Észrevettétek, hogy a történet újabban első szám egyesben van?

Úgy döntöttem, jobb, ha  Audrey meséli el, mert így jobban megismerkedhettek vele. Van, aki szerint ő még kevésbé hús-vér ember. (Fú de gusztustalan kifejezés!) Pedig nekem nagyon is az, és nagyon szerethető. Viszont az igaz, hogy kissé hétköznapinak tűnik. De hát Bella nem?

Visszamenőleg is át fogom írni. Nem jobb így?

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr501965599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2010.05.01. 16:37:23

Sokkal jobb. Olyan mint a twilight! SOKKKKKAL JOBBBB! Amúgy Budapesten a Lovessence buli hol lesz?

JInx88 (törölt) 2010.05.01. 20:05:23

ezerszer jobb ebben a formában mert így mindenki jobban megismerheti és megértheti a karaktert(és nem utolsó sorban könnyebb vele azonosulni).... én nem tudom annyira élvezni az adott könyvet ha nem egyeszszám elsöszemélyben íródik...

JInx88 (törölt) 2010.05.01. 20:06:29

és igen farkas párti vagyok

Lovessence 2010.05.01. 22:12:43

@Kucher Dóri:
Szia!
Örülök, hogy tetszik. :-)
Én már tudom hol, de garantáltan olyan hely, amit nem ismertek. Nem étterem, könyvesbolt, iskola, vagy ilyesmi.
Időben megtudod, viszont tudod mi történik azzal, aki kíváncsi?
OKosabb lesz!

Lovessence 2010.05.01. 22:13:48

@JInx88:
Én is így éreztem. Nem is tudom, hogy miért nem úgy kezdtem eleve, de mindegy. Majd átfésülöm. Amúgy is el kell olvasni párszor, mert most úgy dobom fel a blogra, hogy nem is ellenőrzöm.

Lovessence 2010.05.01. 22:14:51

@JInx88:
Én is. Különben fordítottam egy nagyon jó farkasos regényt, ami hamarosan megjelenik a Könyvmolyképzőnél. De nem vér-, hanem normál farkas.

Kucher Dóri 2010.05.02. 12:00:37

@Lovessence: Hihi! Jó, de figyelj én már annyira izgatott vagyok attól is, hogy nemsokára jössz hozzánk! *-* Egyfolytában arra gondolok, hogy milyen szuper lesz! Ígérem, de remélem is, hogy az osztályom nem olyan lesz mint az a fiú-csapat, akikről beszéltél a Millenárison! Neeem,mi nem leszünk olyanok, de ígérem rám számíthatsz!;)

Lovessence 2010.05.02. 19:43:16

Jól van, drágaságom. ne pörögj már rá annyira, mert a végén még Te fogsz csalódni. Azért ne valami tüzijátékos, cirkuszi elefántokat és mittoménmit felvonultató őrületet várjál! Ez csak egy író-olvasó találkozó.
az izgalmas a dologban az, hogy Te intézted el. De azért a felelősség nem a tied. Ha az osztályod mégiscsak rémes lenne, az sem a Te hibád, bár csodálkoznék, ha ez megtörténne.
Azzal meg tisztában vagyok, hogy Rád számíthatok, különben nem te lennél! :-)
Pusz

Kucher Dóri 2010.05.03. 14:00:12

@Lovessence: De valószínüleg azért pörgök annyira, mert én hozatm össze! Csalódni bizti nem fogok, ezeknél a mittoménmicsodáknál te 10000jobb leszel!Szerintem egy elefánt nem is férne be a suliba! Szóval azt nem is nagyon várhatok! De még nem is nagyon voltam ilyen író-olvas találkozón, szóval még ez is rátesz az igalmamra egy lapáttal!Lehet, hogy túloztam, nem pörgök, csak nagyon várom! Mert eddig(SAJNOS)bárkinek adtam olyan papírkát, mindenki mondta, hogy jó majd megnézi, de szerintem nem lett belőle semmi.Ezért is jó, hogy eljössz, mert így legalább ráébrednek, hogy nem mondtam valami tök béna dolgot!De nem lesznek rémesek. Alapból tudtam normálisak lenni(azthiszem). Szóval annyira nem pörgök, csak nagyon várom, de ezzel szerintem nem én vagyok egyedül így, láttam, hogy még milyen helyekre mész..biztos ők is izgatottak.Egyébként szerintem lassan áruld el kérlek, hogy hol lesz a bulink, mert azért jó lenne tudni, hogy..szóval, jó lenne tudni, hova is megyünk! xD A póló-ügy hogy áll? Kivi vagyok rá!;)Milyen menő is lesz! de az hogy fog eljutni hozzánk?mármint a póló..
NA most olvasom a kövi részletet! Pusziiiiii

Szájmon Ííísztör 2010.05.07. 23:10:46

Én itt voltam.
Pont ma volt és nagyon tetszett maga a stílus, hogy olyan fiatalos vagy meg közvetlen.
Mondtad, hogy csináljak blogot és akkor azon meg lehet nézni akárkinek. Hát én már meg is csináltam és ezúton felhívom mindenki figyelmét, hogy lehet olvasni. amit majd felrakok. igazán lassú vagyok, nekem nem kell határidőre csinálni. Most kezdődik az évvégi hajtás és nem állok valami fényeset, tehát nem ez az első természetesen. Bár...
Szóval--->www.loveszti.blog.hu minden kommentre kíváncsi vagyok
köszi
Puszi mindenkinek

Eridanus059 2010.05.28. 16:19:37

E/1... sokkal természetesebb lett így a történet, könnyebb és egyszerűbb átélni. Igaz, viszont annak, aki nem olyan hirtelen azonosul a szereplővel, neki csak nehezebb :S
Ezen kívül nem kéne reprodukálni Bella Swant. Audrey úgy érzem szerethetőbb figura lett. :) Grat. :)
süti beállítások módosítása