HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

2010.04.30. 01:40 Lovessence

Gyönyörű, méretes agancsai lapátosak voltak. Igazi ékei büszke fejének. A hátán sűrűn sorakoztak a fehér pöttyök. Mint egy mesebeli őznek. Dámszarvasnak gondoltam, bár azok inkább Texasban és Floridában élnek. Sosem hallottam róla, hogy Iowában is lenne belőlük. 
A szarvas egyre közelebb jött, miközben szemét le nem vette rólam. Engem Bámult. Tanulmányozott. Majd amikor már csak úgy ötven lépésnyire volt, megállt. Mondanom sem kell, megmoccanni sem mertem. Ekkor egy másik, kisebb példány csatlakozott hozzá. Nyilván szarvastehén, mert nem volt szarva. Még soha nem hallottam, hogy ezek párban járnának. A kisebbik is kíváncsian nézett, mint aki jól meg akar jegyezni magának. Persze én is figyeltem őket legalább annyira, mint ők engem. Fogalmam sincs, mennyi ideig álltunk így ott, farkasszemet nézve. Egy percet, ötöt, tizet? Annyira gyönyörűek voltak, és annyira sugárzott belőlük a szelídség és a jóindulat. Aztán mint akik az utat mutatják nekem, megfordultak, és vissza-visszanézve lassan elindultak az erdő sűrűje felé. Gondolkodás nélkül követtem őket a fák között. Az erdő egyre sötétebb és egyre ismerősebb lett. Majd egyszer csak hirtelen kibukkantunk egy tisztásra. Amikor a szarvasok látták, hogy én is kilépek a fák közül a napsütésre, nekiiramodtak. Futottak egy kört a tisztás közepén álló vastag törzsű, fehéren virágzó fa körül, majd hirtelen megálltak, mintha csak azt akarnák tudni, megértettem-e őket. Pillantásukkal mintha mondani akarnának valamit. Aztán amilyen hirtelen megjelentek, olyan hirtelen tűntek el a fák között. Nem tudtam, mit akartak tőlem, de éreztem, hogy oda kell mennem ahhoz a virágzó fához.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Éreztem mágneses erejét. Mintha csak egy porszemnyi vasdarab lennék, úgy vonzott magához. Odamentem hozzá, és átöleltem a törzsét, ami nem volt olyan vastag, mint egy öreg tölgyé. Át is értem, és egészen hozzásimultam. Arra gondoltam, vajon milyen fa lehet.

-         Körte, te kis buta! – mondta egy kellemesen mély női hang.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr131963369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JInx88 (törölt) 2010.04.30. 11:01:06

Nah már megint olyan vége lett h mindenki körömrágva várja a kövi részt.... és nem lett farkas de nem baj...a szarvasok is lehetnek "mutánsok" (jó ilyet nem mondunk a vérfarkasokra csak nem jutott jobb az eszembe...)a lényeg h tök jó h többször van új rész és személy szerint én a kövit is alig várom...

Kucher Dóri 2010.04.30. 14:42:25

Nemááá. az előbb írtam egy tök hosszú kommentet, de nem küldte el! Nincs kedvem újra leírni! Az a lényeg, amit azért leírok, hogy jövő héten mindig legyen nálad a telód Viki, mert Ági nénim bármelyik nap felhívhat, hogy beszéljen veled időpontot, az a léyneg, hogy ne az osztálykirándulásunkra tervezzétek, mert az ciki lenne!(Május 17-20.)És még annyit írtam,hogy NEEEE CSINÁÁÁLD EZZZZZT, hogy így hagyod abba a részletet!!!!!!!!!!!Na most meek szijja!

M@minti 2010.04.30. 18:35:15

Ha nem így hagyná abba, akkor min agyalnánk álló nap? :D ;)
Részemről csendben örömködök, hogy az utóbbi időben minden nap kapunk egy részt, főképp az azt megelőző időszak kényszerű "ridegtartása" miatt. :D Már-már elvonási tüneteim voltak, ezek után örömmel tapasztalom, hogy mindennap hozzájuthatok egy kis "adaghoz". :P Csak abban reménykedek, hogy Viki nem szünteti be a részletek vagy aprócska információk közlését egészen a megjelenésig, mert így legalább ki lehet bírni addig. :D

A n g y a l · http://twilight-angyal.blogspot.com/ 2010.04.30. 22:14:11

Hát őzre gondoltam, igaz elvetettem az ötletet, de langyult a dolog :D
Most meg azon fogok gondolkozni, hogy ki lehet az a valaki, aki megszólította a lányt. Csak nem maga a szarvas? :O
Ha ez fog történni, komolyan mondom a padlóról kaparom fel az állam :)

Lovessence 2010.04.30. 23:36:50

@JInx88:
Szia Jun88!
A vicc az, hogy majdnem farkasok lettek. Ők ugyanúgy ott kószáltak a fejemben, de végül a szarvas nyert. Ez persze nem zárja ki, hogy később mégis felbukkanjanak a farkasok, elvégre Pat irtóra szeretné megtalálni őket. És látom, Te is. :-)

Lovessence 2010.04.30. 23:40:46

@Kucher Dóri: SZia Dóri!
A telóm mindig nálam van, ha itthon nem hagyom. AZért gondolom, Ági néni számontartja az osztálykirándulást, de majd én is odafigyelek.
És bocs, de a szöveg kiköveteli magának, hogy így rakjam fel, izgalmas véggel, mert azt akarja, hogy törd rajta a fejed. És tényleg érdemes is. Annyi jó ötletetek van, és már érzitek is rendesen a sztorit.

Lovessence 2010.04.30. 23:46:32

@M@minti:
Szia M@minti!
A tervem az, hogy lassacskán kezdjek lemaradni a feltett részletekkel attól, amit megírtam, mivel magát az írást legkésőbb július közepére be kell fejeznem. Be kell ügyesen osztanom, hogy augusztus és október között is még érdemes legyen a blogra jönnötök. Illetve meglátjuk, hogyan sikerül a találkozó május 22-én. Ha jól, akkor máskor is tartunk, és lesznek részletek, amiket csak ott olvasok fel.
AZ is biztos, hogy a legvége nem lesz fent a blogon, mert akkor minek izgulnátok, amikor kezetekbe veszitek a könyvet.
Közben lehetnek majd megint olyan napok, amikor nem kaptok újabb részletet, mert az iskolaév végéig kell még párszor utaznom, ami nem kedvez az írásnak.
Most viszont igyekszem nagyon, mert tudom, hogy kíváncsiak vagytok, de könyörgök, a körmötöket ne rágjátok le, mert az nem csinos!

Lovessence 2010.04.30. 23:48:10

@A n g y a l:
Szia Angyal!
Na, hol az állad? Persze megszólalhatott volna a szarvas is, de úgy éreztem, félénkebb annál. Ő csak segített. Dolga, a fának van Audrey-val.

borostyan 2010.05.01. 00:17:20

Viki, nekem sokkal jobban tetszik így egyes szám első személyben. Így a belső gondolatok és érzések is sokkal könnyebben és átérezhetőbben kifejeződnek. :) Király ötlet!

Így szerintem Audreyt is jobban meg fogom érteni és ismerni. :)
süti beállítások módosítása