HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Összelinkellek Benneteket

2010.05.03. 00:17 Lovessence

Kedves Mindenki, akinek van megmutatnivalója!

Sokan mondtátok személyesen, vagy e-mailben, hogy írtok, rajzoltok. Ahogy láttam, olvastam, igazán tehetséges társaság vagytok.

Ha szeretnétek megmutatni a munkáitokat a többieknek, küldjétek meg a blogotok címét, és felteszem a linkekhez. Ha nincs még blogotok, csináljatok gyorsan!

ma ez a legjobb módszer arra, hogy megyőzzetek egy kiadót arról, hogy érdemes veletek foglalkoznia.

Persze előbb jó megméretni az eddig készült dolgokat, mert hátha elfogult az anyukátok, és a barátnőtök sem akart megbántani. A blogon viszont őszintén megmondhatja a véleményét bárki, max letiltod. de tudnod kell, ha van valami a kritikában.

Drukkolok mindannyiotoknak, hogy sok olvasóhoz jussatok, sok pozitív visszajelzést kapjatok.

Nem ígérem, hogy één is elolvasom az írásaitokat mostanában, mert amíg írom a saját történetemet, nem jó belekeverednem máséba. Ilyenkor könyvet sem igazán szoktam olvasni. Én tehát csak nyár közepén olvasok majd bele, de ha rajzok is lesznek, azokat feltétlen megnézem.

Fanni! Ne kelljen sokáig várnunk a blogodra!

Puszi mindenkinek!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr91970076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2010.05.03. 17:36:41

Hát...ö..izé..nekem van egy blogom, de nem teljesen ilyen blog. Egy honlapom van..www.dori-life.gportal.hu szerintem nem teljesen ilyenre gondoltál igaz?

A n g y a l · http://twilight-angyal.blogspot.com/ 2010.05.03. 21:00:58

Hát... nekem is van egy blogom :) vagyis több blogom, de ez amolyan főblog szerűség. És igazából mindenféle szöszmöszök vannak itt... de ha már linkekről van szó, akkor elküldöm az enyémet is :)
twilight-angyal.blogspot.com/
A twilight az amúgy onnan jött, hogy twilight mániás voltam amikor a blogot csináltam :D De közben semmi köze sincs hozzá :)

A n g y a l · http://twilight-angyal.blogspot.com/ 2010.05.03. 21:02:00

Óh, majd elfelejtettem... a fejléc nagyon szuper :D Meg az, hogy ilyen krém színű a háttér. Nekem tetszik legalábbis :)

desafinado 2010.05.03. 22:28:36

Kedves Viki!
Személy szerint nekem nincs blogom és írói tehetségem sem, de olvasni nagyon szeretek. A főszereplőid rajzolóját, beninát és a készülő önyvének oldalát nagyon szívesen a figyelmedbe ajánlom!
benina.vndv.com/

Mayfair 2010.05.03. 23:57:59

Nekem is olyan oldalam van, amire alkalomadtán mindenfélét felteszek, de fut most rajta egy sztorim, ha valakit érdekel. 2009 Novemberétől találhatók meg ezek a bejegyzések.
thatgirl.blogol.hu

És szerintem is szép a fejléc, Viki, ahogy maga a borító is. :)

Tinka95 2010.05.06. 17:42:50

Sziasztok!
Én csak most regisztráltam, de rendszeresen olvason a blogot.
Gondoltam, én is megosztom veletek a blogomat, amin fenn vannak az írásaim.
www.blahokata.freeblog.hu

Ugiburu 2010.05.08. 11:31:51

Az én blogom nem mondom, hogy a legjobb, de hát ez a 2. regényem, az első meglepően gagyi lett. Azt nem is tettem föl sehová sem. Ja igen, a címe : www.eszlari-sara.blog.hu és Könyvmoj blogját is érdemes megnézni: somogyiedit.blog.hu
Nah cyasztok! :*

Szájmon Ííísztör 2010.05.08. 14:14:30

Sziasztok!
Tegnap én is ott voltam a nyíregyhi találkozón, mivel oda járok suliba.
Nagyon örültem mikro megtudtam, hogy végre találkozom egy írónővel. Pláne ráadásul még egy ilyen rendes, közvetlen írónő is. Hát nagyon tetszett.
Mondtad, hogy csináljak blogot és már tegnap csináltam is. Be is linkelem, légyszi írjatok kommenteket, bár elég lassan haladok. Megkezdődött az évvégi hajtás és nem állok valami fényesen a dolgokból. Meg 8. évvége és most visszakapjuk a félévi kegyelmet...
Szóval: www.loveszti.blog.hu

Szájmon Ííísztör 2010.05.08. 19:18:01

most veszem észre milyen hibákat írtam a szövegbe :D
elnézést siettem

ajin 2010.05.11. 12:30:17

Szia!
Én is nem rég kezdtem blogot írni, de sajnos nagyon kevés visszajelzést kapok, így próbálom "reklámozni". Örülnék ha te is elmondanád róla a véleményedet, persze ha már lesz időd.
ajin.blog.hu
Köszi!!!

Lovessence 2010.05.16. 23:49:25

@ajin: Helóka!Szeretettel üdvözöllek.
Jótündérem igyekszik Téged is összelinkelni. Remélem, sikered lesz!
Puszi

Eridanus059 2010.05.28. 12:16:11

Szia!
Régóta olvasom a blogot, és úgy érzem megfogott a történet varázsa, úgyhogy alig várom a folytatást! Aki unatkozik, annak ajánlom: www.eridanus.fw.hu
süti beállítások módosítása