HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Hová lett Pat?

2010.05.22. 00:17 Lovessence

Amikor teljesen kifulladva és kimelegedve - mármint a magam részéről kifulladva és kimelegedve- kibukkantunk a Törpeharcsa-öböl fölé magasodó, vártorony-szerű emlékműnél, Patet sehol sem láttam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Nem tudom, hol lehet, de mindjárt meg lesz - mondtam és elővettem a mobilomat. Hallgattam, ahogy kicsöng. Egyszer, kétszer, háromszor, négyszer. Újratárcsáztam. Egy, kettő, három, négy, öt, hat csengés. Bekapcsolt az üzenetrögzítője:

- Ha indián vagy, vérfarkas és szívdöglesztően nézel ki, a sípszó után hagyj üzenetet!

         Ezt persze már számtlanszor hallottam, most mégis elmosolyodtam. Újratárcsáztam, és minden magyarázat nélkül, bocsánatkérő pillantással átadtam a mobilomat Leroynak, aki fejcsóválva hallgatta végig, majd visszadta.

- Valamit azért mondhattál volna - jegyeztem meg egy kissé szemrehányóan.

- A három feltétel közül csak egynek felelek meg, annak sem tökéletesen - mondta vigyorogva. - Én szóltam előre.

- Azon azért vitatkozhatnánk, hogy tényleg csak az igaz-e, hogy vérfarkas vagy - nevettem, de mindjárt el is komorodtam, mert komolyan aggasztott, hogy nem találjuk Patet. - Most mit tegyünk?

- Gondolom kocsival jöttetek - nézett rám kérdőn Leroy.

- A hintóval - feleltem, de csodálkozó pillantását látva csak legyintettem. - Mindegy. Kocsival.

- Akkor nézzük meg, nem ment-e vissza a parkolóba!

         De Pat a parkolóban sem volt, a telefonját viszont ott láttam az ülésen. Miután ott nem volt, újra körülnéztünk az emlékműnél, de nekem semmi sem tűnt fel. Leroy viszont olyan tüzetesen vizsgálódott, mint egy bűnügyi nyomozó, egy helyszínelő. Vagy inkább, mint Jay Fenimore Cooper valamelyik indián szereplője, mondjuk Uncas az Utolsó mohikánban.

- Itt, itt!

- Erre-erre!

         Hallottam halk, ijedt kis hangokat.

- Látod, ahol letörött az ágam! Erre ment az a szőke lány.

         Leroy most éppen azt a bokrot vizsgálta, amelyik abban a pillanatban beszélt.

- Biztosan erre ment! Látod? - mutatta az aprócska letörött ágvégeket. - Szőke, ugye?

- Honnan tudod? Csak nem te is…

- Fennakadt a bokron néhány hajszál - csavarta az ujja köré álmodozó pillantással az ágról leszedett szálakat.

De miért ment el? És miért erre, ahol nincs is út? - gondoltam, hátha választ kapok a segítőkész bokroktól.

- Nem tudom. De nem volt vele senki - felelt gondolatomra az egyik bokor.

- Én vonyítást allottam arról felől, amerre elindult - szólt egy másik.

- Jesszusom! - mondtam. - Vannak errefelé farkasok? Ez elment utánuk. Feltétlen találkozni akart a farkasklánnal.

- Miért mondod, hogy elment utánuk? - nézett rám csodálkozva a meskwaki fiú. Ezek szerint mégsem hallja amit a bokrok mondanak. Akkor meg honnan tud mégis mindent? - Azt gondolod, hallotta az üvöltést?

- Igen. És a helyzet az, hogy Pattel kiskorunk óta ismerjük egymást, és láttam már néhányszor, hogy mennyire el tudja veszíteni a józan eszét. Képes megfeledkezni arról, hogy vérfarkasok csak a mesében vannak, a természetben viszont léteznek igazi vadállatok, igazi farkasok.

- Azért annyira nem kell megijedni. Én most is hallom a vonyítást. Te nem?

         Értetlenül bámultam rá.

- Maradj csendben egy kicsit!

         Hallgatóztam. A növények sem szólaltak meg körülöttünk, és mintha a távolban, talán odalent a vízparton szólt volna a farkasüvöltés.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr292022076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JInx88 (törölt) 2010.05.23. 12:17:01

ááá... ugye nem fogják megrágcsálni Pat-et?
mondjuk ez nem egy vérengzös könyv szal nem valoszinü.... de nekem ez ugrott be elöször...

Lovessence 2010.05.25. 22:05:21

@JInx88:
Szeretem ám, ha beugrálnak Nektek a dolgok.
Aztán vagy bent maradnak, vagy kiugranak.
A baj csak az, ha semmi nem ugrál se ki, se be.

EVSZV 2010.05.27. 14:43:32

Tök buli lenne, ha Leroy csak adná a farkastémával kapcsolatban az ártatlant :)
Viki a Sirály a király ISTENI, már a 30. oldalnál járunk és a tanítónak is nagyon tetszett a könyved. Sőt már a Tündérboszink is meg van.

Lovessence 2010.05.27. 17:29:58

@EVSZV:
Kaptál már a Sirályhoz e-mailben munkafüzetet?
A pedajgógoszt csókoltatom. A munkafüzetet ő is használhatja ingyért, ahány példányban akarja.
Ha a Sirály tetszik, már alig várom a véleményeteket a Tündérbosziról.
Leroyról pillanatnyilag annyit mondhatok: nem Kiss Miska.

EVSZV 2010.05.27. 20:49:50

@Lovessence: jjjuuujjj éreztem, hogy titkol valamit ez a Leroy gyerek :):)
Viszont nem kaptam a Sirályhoz munkafüzetet, persze nem is tudtam, hogy van. Hogyan tudom be(meg)szerezni?

Lovessence 2010.05.27. 20:58:00

@EVSZV: :-)
Kérjed ingyenesen az info@konyvmolykepzo.hu címen!
Csak annyit kell írni, h kéred a Sirály a királyhoz tartozó ingyenes munkafüzetet.

EVSZV 2010.06.04. 10:42:29

@Lovessence: Nagyon kösziiiii az infót :)
süti beállítások módosítása