HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

0.39

2011.01.09. 00:48 Lovessence

Még alig múlt fél egy, és már egy csomót haladtam, edig ma kezdődött a német RTL-en a Deutschland Sucht den Superstar, vagyis az ottani Megasztár, amit mindenképpen néznem kell. Következő adás szerdán, addig rendesen kell dolgoznom. Persze felveszem az ilyesmit, hogy ne kelljen reklámokra, meg fölös marhaságokra pazarolni az időmet. (Maga a műsor persze nem marhaság, bár tisztában vagyok vele, hogy tőlem értelmesebb dolgokat vártok. Bocs!)

Rettentő elégedett vagyok magammal, mert egy csomó marhaságot kitöröltem, és a többi sokkal értelmesebben állt most össze. nem is értem azt a sok szirupos marhaságot, amit helyenként leírtam. Meglátjátok, sokkal, de sokkal jobb lesz így.

Örömömben elmondom, hogy úgy döntöttem: belírom a könyvb, hogy valóban hol játszódik, hiszen az nem képzelt hely. Más át is írtam: Limeville= Lamoni, Iowa. Aki pedig részletesen tanulmányozta az életrajzomat, az azt is tudja, hogy itt van Gracelnad University, ahová jártam. Ezért tudom pontosan leírni a helyet és lakóit.

A Google Earthön gyönyörűen megnézhtitek, milyen picurka kis hely, és persze ránézhettek Graceland honlapjára is. (Vigyázz, nem Elvis otthonáról van szó!) Itt egyébként ránézhettek A lányok házára is fentőrl. Sadey néni és Audrey a 115 South Cherry Streeten laknak.

Jó kukkolást!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr882570903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kevin^^ 2011.01.20. 07:45:04

wáo! de azért remélem lesz vastagsága a könyvnek! június még messze van... :D

Lovessence 2011.01.20. 21:07:11

@Kevin^^:
Igyekszem.
De az igazság az, hogy nagyon aprólékos munkával, csigalassúsággal készül ez az első kötet, és most a legfontosabbnak azt érzem, hogy izgalmas legyen ÉS meg is jelenjen a Könyvhétre.
nem várathatlak Benneteket tovább.
EZért lehet, hogy kicsit vékonyabb lesz (Főleg, mivel az elmúlt 2 hétben kidobtam kb. 30%-át, de lehet, hogy többet. Pontosan nem tudom, mert rm sokat töröltem, de mindig írtam is bele valamennyit.)
De attól ne félj, hogy a sztori maga rövid lesz, mert a fejemben már most is komplikált, és tudom, hogy miközben írom, csak tovább bonyolódik majd. Vagyis lesz mit megírnom.

Kevin^^ 2011.01.21. 23:24:41

reméltem! =) mint az e-mailben írtam : ne felejtkezz meg hogy lesznek fiú olvasóid is... ha több nem is , én ott vagyok =)

Lovessence 2011.01.21. 23:42:31

Szia Kevin!
dehogy feledkezem, főleg, ha ennyire szem előtt vannak azok a fiú olvasók :-)
Írjál csak bátra, mert érdekel amit gondolsz. ha nem válaszolok, az tényleg csak azért van, mert néha nem fér bele az időmbe, erről Kucher Dóri ódákat tudna zengeni Neked. De kitartás! A lényeg, hogy mindent elolvasok, amit írtok, és néha válaszolok is.
Remélem, tetszik az új részlet!

Kevin^^ 2011.01.22. 08:09:47

Szia! Bocsi, hogy megint zavarlak de ha valaki elküldi a linket ahol a legújjabb részletet olvashatom, köszi!
Amúgy most elkezdtem olvasgatni az első bejegyzéstől A 2010 első héttől. hát már türelmetlenül várom a júniust. Amúgy valamelyik bejegyzésnél a gépelés volt a téma. Én gyakran irogatom a laptopomon a házidogákat, fogalmazásokat, és én se tudok vakon írni, mert szeretek meggyőződni, hogy jól írok-e, viszont iggy nem kell a sok hibát javítgatni(főleg ha nem ugrál a kurzor!)

Kevin^^ 2011.01.22. 08:15:05

Ja és még annyit, hogy anya közgazdász középsuliba járt ott kötelező volt a gépírás. Két évig csak gépírni tanultak.ő most is vakon írva dolgozik, de intrernetes tanfolyamra ne pazarold a drága időd! Írj meggondoltan és zsigerből (=

Kucher Dóri 2011.01.22. 18:02:12

@Lovessence: Hát sok a dolgod..de azért tudsz írni. :D várom már,hogy találkozzunk mondjuk egy buli keretében..:P ;D

K.Kevin ^^ 2011.01.23. 09:41:44

Bocs hogy megint zavarlak, de ez az új blogom mert oldalt is csinálltam:
kormoskevin.blog.hu
-->az a baj hogy csak én tudom megnyitni mármint ha csak a sjátomba be vagyok lépve. Tudsz segíteni? Vagy valaki más? a lényeg az lenne h mindenki tudja olvasni. köszi

K.Kevin ^^ 2011.02.22. 13:56:15

Légy-szíves az e-mail címedet elküldöd Viki? Személyeset szeretnék kérdezni.
:):):):):):):) Köszi

Lovessence 2011.02.22. 19:00:25

Oké, mondjad!
bosnyak.viktoria@konyvmolykepzo.hu
:-)
süti beállítások módosítása