HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Twilight buli

2010.07.01. 23:19 Lovessence

Nagy örömömre néhányatokkal találkozhattam a mai bulin. Ott volt Carlie és Dave is, még néhány kedves barátnővel együtt. Remélem, hamarosan a fotókat is feltehetem, mert fantasztikus vámpírsminket kaptak.

Bocs, amiért mostanában keveset vagyok itt, de

1, mint állatka dolgozom a LOVESSENCE-en (már több, mint a fele kész)

2, mint állatka dolgozom Bree Tanner rövid második életén

3, most, hogy mindkát lányom szuperül leérettségizett angolból, a németet nyomjuk ezerrel, ami teljesen kikészít (Ezt mindenki megérti, aki valaha próbálkozott e "csodás" nyelv megtanulásával, vagy megtanításával.)

Köszönöm, hogy mindannyian kitartotok, még akkor is, ha nem találtok a blogon semmi újat. Látom a statisztikából, hogy mind itt vagytok.

MIvel a Twilight buliról újabb érdeklődőket várok ide, a blogra, úgy gondoltam, jobb, ha megint előreteszem a részleteket. Ne haragudjatok, ha már olvastátok!

AZoknak, akik láttak ma reggel a TV2-n a Mokkában, üzenem: még mindig Bosnyák Viktóriának hívnak, nem pedig Hajnalkának, de tőlem szólíthattok nyugodtan Marisnak is.

Ja, és köszönöm a sok dicséretet, bíztatást, amit a BB fordításával kapcsolatban küldtetek. (Meg persze Vikitől, hogy talált hibát is, amiért 1000 bocs! Fogalmam sincs, hogyan történt, de biztos vagyok benne, hogy benneteket nem lehet megzavarni.)

Puszi

Viki

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr242124294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlie~Kitti · http://kellan-lutz.atw.hu 2010.07.02. 16:54:29

Szia Viki!
Egyenlőre csak olyan fotók vannak, amit Lana csinált, de majd előkerítem a profi fotós által csinált képeket is :)
i48.tinypic.com/102mrfb.jpg
i49.tinypic.com/2iawrxg.jpg
De télleg nagyon jó volt a buli, és jó volt találkozni, sajnálhatja az, aki kihagyta ;)
Puszi,
Carlie

Kucher Dóri 2010.07.02. 17:45:51

Szia Viki! Jajj de jó,hogy jöttél,bocsi,hogy kérdeztem hogy hol vagy,tudom,hogy sok a dolgod,de már komolyan aggódtam! :$ De most megnyugtattál...:D Voltál a Mokkában? Megnézem interneten,bizti fentvan! De kár,hogy nem láttam,de nekem ma fejeződött be a 2 hetes sporttáborom!Na de most megyek megnézlek! ;) Sok-sok puszi,és hajrá a németben! :P

Dóri

Kucher Dóri 2010.07.02. 17:59:34

Na megnéztelek,NAGYON CUKI VOLTÁL!!!Az megy nagyon nagy volt mikor Hajnalkát írtak,iszonyú égés nekik! Tök jó voltál,és (attól függetlenül,hogy én tudtam) hogy neked köszönhető ez az egész,az nagyon nagy szám! Azért ez nem kis dolog,persze erre valaki mondd olyan,hogyha nem te akkor más megtalálja,de te voltál a gyorsabb és ezt szerintem mindenki köszöni neked!(L)ja és aki szeretné megnézni az "Alkonyat-titok tudóját" mégegyszer,vagy először az kattintson erre: tv2.hu/mokka/video/vampirbuli-alkonyat-rajongoknak

ildikóóó 2010.07.03. 10:29:08

@Kucher Dóri: Köszi Dóri, neked köszönhetően én is láttam. :) Sajna nem tudtam elmenni de most hétvégén kiengesztelem magam a filmmel. puszi, jahhh hogy állsz a szépekkel?

ildikóóó 2010.07.03. 10:36:47

Gratulálok Viki (Hajnalka :) )! Látom felgyorsultak az események, szurkolunk és büszkék vagyunk. Kívánunk neked sok-sok energiát, időt, kitartást a lelkesedésed+úgyis megvan. Pusz. Ildikóóóók.

Kucher Dóri 2010.07.03. 10:53:22

@ildikóóó: Hát a Szépeket már rég kiolvastam! Most megyek nyaralni jövő héten Tiszaalpárra,de remélem mire visszajövök,lesz blog,vagy részlet olvasnivalóm bőven!

ildikóóó 2010.07.04. 09:39:20

@Kucher Dóri: Akkor jó nyaralást, sok-sok élményt.
Tegnap este megnéztük a mozit, nekem könyvben ez volt a kedvenc részem, ha egyáltalán van ilyen. Te láttad már??

Kucher Dóri 2010.07.04. 12:15:43

@ildikóóó: Köszi,neked is ha mész! Én még nem láttam sajnos,de előre elterveztük egyik barátnőmmel,hogyha ő is meg én is hazajövünk akkor nézzük meg,szval kb. olyan 10 nap múlva...amúgy a New Moon-t is vele néztem meg,mert egyedül nem szeretném,meg ő is nagy fan,(persze nem ő az egyetlen aki imádja),de vele tök jó volt megnézni. Nekem a Breaking Dawn a kedvencem,vannak rá okok: 1. Mert ez a legizgisebb,és tök jó
2.végre egy jó hosszú,sokáig lehet élvezni
3.és nem utolsó sorban,mer VIKI fordította :P
de amúgy neem,tényleg sokan mondják,hogy az a kedvencük... Én a New Moon-t szeretem a legkevésbé,mert abban rossz amikor a Bella szenved,és nincs ott az Edward,az annyira nem jó,utána a Twilight,és az Eclipse. Az igaz (anyukám mondta),hogy nagyon lehúzták az Eclipse filmet? Eddig akit megkérdetem mind azt mondták,hogy jó film. Na mind1,neked tetszett a film???

ildikóóó 2010.07.04. 20:35:01

@Kucher Dóri: Igen igaz, még a mozi előtt olvastam kommentárt a filmről és tényleg lehúzták. Még a rajongókat is vagyis minket (AGYFOGYATKOZÁS STB,) de én élveztem a filmet. Az én magyarázatom az amiért az Eclipse a kedvencem mert én JACOB RAJONGÓ vagyok. A BD-t is várom filmen ott is nagyon ott van a kedvencem. Tetszeni fog neked is a film, nézzétek csak + szia :)
süti beállítások módosítása