HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Túl sok a kultúrprogram

2010.03.19. 01:07 Lovessence

Elég baj az, hogy a színház, koncert, stb mindig este van. Napközben nekem jobb lenne. Ma este pl Horváth Charlie konceten voltunk a MÜPÁ-ban és ha hiszitek, ha nem, kezet csókolt nekem! Na, ennél fontosabb, hogy énekelt is, ahogy csak ő tud.

Napközben viszint a XII. kerületben voltam a Tamási Áron suliban, akinek a kosár, röpi és egyéb csapatai ellen Sári lányom már évek óta hadatvisel.

Én persze nem a sport miatt mentem, hanem író-olvasó találkozóra, ami szuper volt. Olyankor mindig nagyon könnyű, amikor csupa olyan gyerek van ott, aki olvas, az enyémet, meg mást is, és tényleg kíváncsi rám.

Most viszont nem sok erőm maradt belekezdeni az írásba.

Már bocsika, csak ennyi, de igyekszem holnap pótólni, ha tudom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr871851324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása