HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Hogy is volt?

2010.04.15. 20:16 Lovessence

KicsiZsu kérdezte, hogy mi volt előbb, a tyúk-e vagy a tojás. Vagyis az illat-e, vagy az ötlet a könyvhöz.

Én úgy mondanám, az illat ötlete volt előbb, de annak már kb. két éve.

Sajnos most ezzel kapcsolatban még sok részletet kell titokban tartanom, mert különben lelőnék egy csomó poént. De becs szó, ahogy haladok az írásban, és mutatok nektek újabb részleteket, amint lehet.

Az biztos, hogy amikor láttam a Parfüm című filmet, nagyon megijedtem, mert attól tartottam, hogy most erről másnak is eszébe fog jutni az illatos könyv. Persze a LOVESSENCE esetében nem kölniről, hanem olyan illatos keverékről van szó, ami hatásos szerelmi elixír, ahogy azt az első bejegyzésben olvashatjátok is.

Hogy ez nem kamu, arra aromaterapeuta barátnőm a garancia, akinek a képességeiről, tudásáról sokszor megbizonyosodhattam az évek során.

Azonban azt, hogy pontosan hogyan is szerepeljen ez a "dolog" a regényben, még ki  kellett agyalni. Az, hogy hány részes lesz a sorozat, csakis attól függ, mennyire tetszik Nektek. Ha egy-egy szálra, szereplőre nagyon kíváncsiak  lesztek majd , azt részletesebben is kifejthetem. Ezért is fontos nekem ez a blog, és, hogy itt vagytok, hozzászóltok. Igazán szeretném olyanra írni a LOVESSENCE-et, hogy nagyon sok mindenkinek öröme legyen benne, és úgy érezze, igazán kapott valamit, nem csak egy szórakoztató sztorit.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr221924585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása