HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

LOVESSENCE Blog-buli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010.05.17. 19:54 Lovessence

Tényleg, és igazán lesz buli, amit már nagyon várok.

Ne haragudjatok a halasztásért!

Időpont: június 6., vasárnap délután 6 óra.

(Remélem, addigra még a Balcsiról is sikerül hazaérnie annak, aki kénytelen elmenni:-)

Helyszín: Panarom Oktatási és Kereskedelmi Központ, Budapest III. kerület, Perc utca 2.

(Ne félj, sem oktatni, sem kereskedni nem fogunk, csak jólérezni magunkat.)

A Perc utca közel van az Árpád-híd budai hídfőjéhez, ha kocsival jössz Pestről, fordulj a híd után balra, és a 2. lámpánál megint balra. A Panarom egy átalakított gyárépületben van.

BKV-val a Batthyány térről 86-os busszal 7 megálló. Leszállás a Tímár utcánál onnan tovább arra, amerre a busz ment 1 sarok - Perc utca, jobbra be, 2-es szám jobb oldalt. Összesen kb 20 perc.

(A liftben két emelethez is ki van írva a Panarom, de az alsót nyomjad, és a liftből kiszállva jobbra fordulj!)

Résztvevők:

Bosnyák Viktória író

Feller Adrienne aromaterapeuta, a LOVESSENCE illóolaj keverék készítője, a könyv szakmai tanácsadója

Katona Ildikó a Könyvmolyképző Kiadó vezetője

Nagyon szeretnénk tudni, hogy ki tud biztosan ott lenni. Aki visszajelez, annak a nevével kiegészítem ezt a listát. Barátnőt, tesót hozzatok!

Kérlek, ne késsetek, nehogy lemaradjatok valamiről!

Nagyon sok szeretettel várunk!

A RÉSZVÉTEL INGYENES!

Barátaink, akik már biztosra ígérték, hogy jönnek:

Kucher Dóri

ildikóóó+Ildikó

JInx88+1 barátnő, esetleg+ Anyu

BosiDori

agakhan

Borostyán

V.David

Nightspirit - 90% (csak, hogy ezen ne múljon)

Victoria531

A Fanni :-)

Madeleine +barátnő

Rita+ 1

Orsi

 

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr72011045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2010.05.17. 21:18:27

Szia Viki! Köszi,hogy kiírtál!De rég nem voltál, és tényleg a Dóridnak JOBBULÁST!!!!!!!!!!!!!!!!!:( Hallod, az előbb hogy leüvöltöttem anyu fejét, mert én már az ágyban olvastam,amúgy tényleg pont a Klott gatya,ne fárassz!-t olvastam ki,mikor bekiabált a szobába, hogy "A Viki hívott, a buli Június 6-án lesz,feltette a blogra!" Én meg rohanok ki ÜVÖLTVE,hogy: "DE ÉN IS AKARTAM VELE BESZÉLNI!! MIÉRT NEM SZÓLTÁL HAMARABB?":D Szegény anyu.. Rögtön kapcsoltam be a gépet,hogy megnézzem mit írtál, mert anyu nem tudta elmondani,hanem mondta, hogy bonyolult,de a blogon minden fentvan részletesen! Hát látom,tényleg elég részletes! xD Hallottad,hogy milyen szívás az osztálykirándulásunk? Szilvásváradra mentünk volna 5 napra! ÉRTED?5-re!! Csak mi az egész suliból,és erre, tegnap este fél 10-kor körtelefon,(már minden be van pakolva),hogy mégsem megyünk,majd csak szerdán, holnap(vagyis ma) suliba kell menni! -.-" Gondolhatod mennyire örültem! Mondjuk a szüleimnek, meg úgytudom nem csak az enyéimnek nagy kő esett le a szívéről, mert gondolom nálad is ugyan olyan verőfényes napsütés van,mint itt!Képzelheted, így elengednének minket? Tök szívás az egész! Remélem minnél hamarabb fogod kapni azt a bizonyos telefont az én kedves tanítónénimtől,mert már lassan bent is látnia kéne az embereknek, mert már annyira reklámozlak, egyfolytában a LOVESSENCE-ről beszélek,hogy az agyukra megyek már szerintem...és akkor végre láthatnák, hogy nem csak hülyeségeket beszéltem össze-vissza, meg valami jónak is kéne történnie a suliban, most vannak az évvégi hajtások,mindenből TZ,dolgozat stb stb... NA, már elég sokat írtam,úgyhogy JOBBUUULÁÁÁST MÉG1-szer Dórinak, és a Június eleje elég mozgalmas lesz, Könyvhét,Buli... SZIIAAAAAAAAAAAAAAA! PUSZIIII!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

sachiko 2010.05.17. 22:28:06

Szia Viki! Én sajnos nem tudok menni, 7-én lesz az utolsó vizsgám.. :S Sajnálom :(

JInx88 (törölt) 2010.05.18. 18:18:26

de jó.... én is tudok menni és persze visze a legjobb barátnőmet is....meg talán anyut is..... bár az utóbbiban kételkedem... a lényeg hogy tök jó hogy lesz és alig várom...

ildikóóó 2010.05.18. 19:29:08

Szijjja Viktória!
Ez a részletes útbaigazítás biztosan miattam van! :)Heee hee (veszélyes vállalkozás, ez is Buda)
Kicsit elveszítettem már a fonalat a történetben, de annál izgalmasabb lesz a könyv, nem köszönnek vissza az ismerős sorok. Természetesen számíthatsz a jelenlétünkre,( Ildikó a gyerek + Én ) Köszönjük.

Lovessence 2010.05.18. 20:24:14

@mademoiselle shiláá:
Jajjaj, de sajnálom!
Aztán ügyes legyél ám!
Drukkolunk Neked!

borostyan 2010.05.18. 21:14:03

Jobbulást kívánok én is a kislányodnak!!!

Én úgy néz ki tudok menni.

V.David · http://davidvweb.freeblog.hu/ 2010.05.19. 01:15:57

sziasztok,

Egyenlőre úgy néz ki,h tudok menni,de biztos infót előtte tudok majd mondani megint csak(Ld. mostani eset...)

Jobbulást a kislányodnak!

Lovessence 2010.05.19. 20:24:54

Szia!
AZért örömömben addig is beírlak a résztvevőkhöz. :-)
Igazán kellenek a fiúk is!

Lovessence 2010.05.19. 20:31:06

@Kucher Dóri: Drága Dóri!
Hát ez az osztálykirándulás ügy tényleg rémes, de az biztos, hogy nem lett volna értelme most menni.
Dórinak átadtam a jókívánságodat, bizti használ neki, ha már gyógyszer nincs.
AZ évvégi szadit mindig is utáltam. MIért kell még ilyenkor hajtani Benneteket, amikor már úgy is ki vagytok purcanva? tetejébe amikor mi jártunk suliba, legkésőbb júni 3-án szünet volt, vagyis május 20 után már nem is volt tanítás, csak kirándulgatás, meg hasonlók.
Szóval őszinte részvétem.
AHogy ezt a találkozót elnézem, szerintem idén már nem nagyon lesz belőle semmi, de ne izgasd Magad.
Becs szó, jövőre legalább olyan jól meg tudom tartani, ahogy most, sőt, addigra készen lesz a LOVESSENCE első kötete. Addig viszont te vagy a főtudor, akkor is, ha nem hiszenk Neked. Majd meglátják!
Pusz
Viki

Kucher Dóri 2010.05.21. 15:43:05

@Lovessence: VIKI!!!!!!Miért ne lenne megtartva mèg az idén?Ági néni megígérte nekem,ráadásul jövöre már nem is ide fogok jàrni,hanem gimibe.Vagy te nem fogsz majd ràèrni?Amùgy bocsi,ha fura betüket ìrok,de épp egy telefonról írok a kirándulásról.Most megyek,sziaa!!

Zsanett13 2010.05.21. 19:18:15

Szija Viki.
Én 6-án jövök haza osztálykirándulásról, szóval ha időbe megérkezünk akkor tuti megyek ;)
Mindig itt vagyok a blogon és olvasok, csak nem mindenhova írok.
De nem felejtettelek el, remélem Te se engem.
Volt egy meseíró pályázat is küldtem rá egy pályaművet, és bekerültem a legjobb 50-be, pénteken lesz az ünnepélyes eredmény hirdetés pesten, a Szabó Ervin könyvtárba.
Remélem nem untattalak ezzel, csak én nagyon örülök neki, és gondoltam megosztom Veled.
Puszi Zsanett

Lovessence 2010.05.22. 00:29:06

@Zsanett13:
Zsani!
Drukkolok Neked, hogy jó helyezést érj el, de már 50 közé jutni sem piskóta.
Ami a 6-át illeti. ne sokat teketóriázz! ne törődj a puccos cuccal, inkább siess, gyere, ha tudsz! Jó leszel ahogy megjöttél a kirándulásból. A szülőket izzítsd be, hogy ne akkor kelljen tankolni, meg ilyenek.

Lovessence 2010.05.25. 23:05:59

@Kucher Dóri:
Hát, nekem gyanús. Nem értem, mire várnak. És az is igaz, hogy nekem elég sűrű a programom, nem úgy van, hogy csak úgy fussak oda amikor úgy gondolják.
AZért ne bosszankodj! Te megtettél mindent, és nem maradsz le semmiről. Inkább hozd el a blogbulira a barátnődet is, hátha neki is tetszene.
És remélem, Ti nem fogjátok évekre szem elől téveszteni egymást!
Te különben hová is mész? A Móriczba? És ő?
Ügyes legyél a sok dogával!
Pusz

Kucher Dóri 2010.05.26. 17:55:11

@Lovessence: Kedden amikor az ellenörzőmet vittem aláiratni akkor a kis mindenes naplójában megláttam azt a cetlit, amit még én adtam neki telefonszámoddal,rámutattam és azt mondta,hogy "igen már fel kéne hívnom" és hogy majd az uccsó hétre fog/SZERETNE hívni.Tudod neki most 8. azt osztálya és most ezzel nagyon sok dolga volt,és még van is...Megértelek,és tudom,hogy te se tudsz rögtön felhívnak és akkor rögtön jössz stb.. neked is van dolgod! Igen,én a Móricz-ba megyek, ő meg a Toldiba. Elráncigálom magammal,vagyis megpróbálom.Köszi,igazából én csak a Töri miatt aggódok,az mindig olyan kaki!nem az,hogy rosszul sikerül,hanem sokkal többet kell rá tanulni,meg maga az egész nemjó! Most rögtön felhívom DORKÁT igen, ő is Dóra :D . Na pusziii!

Lovessence 2010.05.29. 00:08:04

@Kucher Dóri:
Na, most már nyugi meg! Felhívott a tancsi, és megbeszéltük a júni 9-et. Valami matekot lehet megúszni vele. Remélem, nem bánod!
Addig húzz bele, bár szerintem most éppen tök mindegy, hiszen már felvettek, nem? (Ja, bocs, lehet, hogy Anyu ezt máshogy gondolja. :-))
A jövő ősz úgy is nehéz lesz. A gimiben nem valami elnézőek a tanárok, és szeretik is megmutatni a hetedikeseknek, hogy mi a magyarok istene. (Legalább is némelyikük.)
Láttad már, hogy Fanni is jön a bulira?
Épp meg van fázva, úgyhogy takonyügyi témában is eszmét cserélhettek. :-))))
Pusz

Kucher Dóri 2010.05.29. 12:05:04

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIISSTEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tudod hogy Június 9-e az milyen nap???????????? A SZÜLINAPOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!! EZT NEM HISZEM EEEEEEL! RÁADÁSUL MATEKOT ÚSZUNK MEG?!!! AZT UTÁLOM A LEGJOBBAN!(most ciki,ha az osztályfőnököm épp olvassa a blogot,mert ő a matek tanár)xD LE SE TUDOM ÍRNI MIT ÉREZTEM AMIKOR OLVASTAM A VÁLASZODAT! EZ CSODŰLATOS! Már csak egy szívességet kérnék Viki! Megkérdeznéd nekem Librát,hogy nincs-e olyan varázsige amivel máról a blogbuli napjára lehetne ugrani és akkor kimarad a jövő hét?Vagy esetleg olyan,hogy a tanárok memóriájából kitöröljék,hogy létezik olyan,hogy dolgozat! :P Felvettek igen,de azért én még odafigyelek hogy sikerül az év vége... Igen hallottam/LÁTTAM,hogy Fanni is jön,képzeld írt a honlapomra!VIKI!!!! ISZONYÚRRA ÖRÜLÖK!!! PONT A SZÜLINPAOMON!!! MOST ÍROK A TANCSINAK EGY E-MAILT!!! ÚRISTEEEEEEEEEEN!Ja és most bocsi,de megyek fagyit enni,mert apukámék vásároltak és megolvadt a fagyi,úgyhogy SAJNOS meg kell enni..feláldozom magamat nehogy megromoljon! :D SZIAAAAAAAAAA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ JAJJ DE JÓÓÓÓ!

Lovessence 2010.05.29. 14:36:17

@Kucher Dóri:
Na, szép kis ebéd, mondhatom! Fényes délben, leves helyett fagyi:-)Bármikor besegítek, ha nem bírjátok.
Nem is tudtam, hogy az a szülinapod. Egyébként a tanárnő nem is akkorra akarta, de én ragaszkodtam hozzá, mintha éreztem volna :-)
Ami az egy hét megúszását illeti, van éppen ötletem, de nem Libra - féle. Dóri tudna Neked erről mesélni, hiszen már több, mint egy hónapja itthon van. Mondjuk élvezi, hogy egész nap csak filmet nézhet, meg olvashat, de azért ezt a módszert mégsem ajánlanám.
Matekügyileg teljesen megértelek. Majd egyszer elmesélem Neked a matek érettségim történetét. Igen mókás.
De meglátod, milyen hamar elérkezik a jövő vasárnap! Egy pillanat és it lesz.
Addig meg ne hajtsd túl Magad!
Pusz

A Fanni 2010.05.29. 16:49:33

@Kucher Dóri: Hehe, Dóri, pont azon a napon indulok Spanyolországba, amikor a szülinapod van. :D
De jó, hogy így sikerült összehozni ezt a dolgot nektek a suliban! Biztos jó nap lesz akkor a szülinapod ^^ (És ennyit az értelmes hozzászólásaimról..)

Kucher Dóri 2010.05.29. 18:23:42

@Lovessence: Hát igazából Anyu mindig később lesz kész az ebéddel,úgyhogy kb.még másfél óra volt ebédig! Ugye nem baj ha megkérdezem,hogy pontosan mi a baja Dóridnak?Nagyon köszönöm,iszonyú jó szülinapom lesz!!Anyu mondta,hogy ennél job szülinapi ajándék nem is létezik számomra,úgyhogy akkor már nem kapok semmimást! :P -.-" CSAK A TÖRI TZ MARADNA EEEL!Igazából lehet,hogy az lesz,hogy hagyom az egészet,akárhogy sikerül,végülis egy piros 4-es töriből a mellé a sok 5-ös mellé :D :P nekem azt mondta,hogy nem nagyon veszélyezteti az 5-ösömet! A többi nem olyan dúrva..Max a Névmás és a Balladák TZ,amit Ági néninél írok mind2-t,+még egyet,de az talán nem lesz nehéz! @A Fanni: Tök jó! Spanyolország??Hmm?
süti beállítások módosítása