HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Audrey hasonmás

2010.06.08. 02:43 borostyan

 Adrienn

 

 

Egyre bátrabbak vagytok, csak így tovább!

Az a három lány akik eddig elküldték a fényképüket, annyira hasonlítanak egymásra, hogy akár testvérek is lehetnének. :) 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr132064600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nightspirit 2010.06.08. 07:11:59

:))) Igen valóban vannak közös vonások ahogy így elnézem :)

Kucher Dóri 2010.06.08. 14:24:49

Cépek vagytok! ;) Jajj ISTENEM VIKII! Holnap jössz!!!!!!!! Naon várlak! Jó lesz!!!!! Már csak 19 óra és 30 perc! Addig meg olvasom a Breaking Dawn-t ISZONYÚÚÚ JÓ! 6/a 5-ös terem!xD De várni foglak,10-re jössz igaz? Akor van vége a 3. órának! Ugye emlékszel még rám? Olyan rég taliztunk. :P Puszi puszi puszi..HOLNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP! Szia:D

Ineducable Princess 2010.06.08. 14:34:48

Kedves Írónő! :D Megkérdezhetem hogyan adta ki a könyvét? Tudja, én is írok egyet! ^^ Még csak 14 leszek a nyáron, de jelenleg azon töröm magam, hogy valamelyik kiadó felfededezzen, legnagyobb bánatomra eddig ez a törekvésem kudarca fulladt. Remélem tud nekem segíteni. Ha érdekli, a blogszerűségem címe:own-moments.blogspot.com/ Előre is köszönöm! Anna

M@minti 2010.06.23. 23:58:48

Szerintem abból adódik a hasonlóság, hogy mindhármunk arcformája ovális. :) Egyébként engem lépten-nyomon azzal traktált mindenki ifjabb koromban, hogy valakire emlékeztetem, amiből azt szűrtem le, hogy tucatarcom van. :D Így aztán egy egész sor ember lehet, akire hasonlítok...

Igazából azért írtam, mert már ezer éve nem történt semmi esemény az oldalon, gondoltam, legalább egy pár friss megjegyzés legyen itt. :) Hiába no, nyáron még kevésbé érnek rá az emberek, pedig az lenne a logikus, hogy épp fordítva legyen... :P

Kedves Viki, remélem, hogy jól vagy, és mindenki más a családodban is!
Kedves többiek, "bloglakók"!
Remélem, hogy mindenki jól van, senkinek nem vitte el az otthonát a víz, és senkit nem ettek halálra a szúnyogok! :)
Legyen szép nyara mindenkinek! Már amennyiben ez ilyen időjárás mellet lehetséges... (Idevág a graffiti: Emlékszem a tavalyi nyárra. Egy szép keddi napra esett... :P)
És ha netán mégis épp ráértek, igazán aktivizálhatná magát mindenki itt a blogon, ha csak pár szó erejéig is. :D
süti beállítások módosítása