HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Audrey, segíts!

2010.03.30. 15:01 Lovessence

Ma Audrey ezeket a bejegyzéseket találta a blogján.

Este majd megpróbál válaszolni rájuk. Kíváncsi leszek, hogyan birkózik meg velük.

 

 

Audrey blogja

 http://audreyhelps.blog.com

 

bloodredtomatoe:

Heló Audrey!

Csúcs, hogy megtaláltalak. Utálom a profi tanácsadókat, akik tutira mind valami vén banyák, vagy agyabeteg pszichologusok, akiknek lövésük sincs a mai fiatalokról. Tőlük felesleges is bármit kérdezni. A te tanácsodat viszont megfogadom.

A problémám az, hogy amint meglátom a srácot aki tetszik, elvörösdöm, mint a paradicsom. Marhára gáz. Nyilvánvaló, hogy így nem találkozhatunk, ezért kénytelen vagyok minden alaklommal elhúzni az ellenkező irányba. Tutira azt hiszi már, hogy ki nem állhatom.

Mit tegyek? Veled ilyesmi biztosan sosem fordult elő.

FatBaloon:

Kedves Audrey!

Az én legnagyobb gondom az, hogy akkora vagyok, mint egy ház. Mint egy jó nagy bevásárlóközpont. Hogyan találjak így pasit magamnak?

Fogadjunk, hogy Neked szuper az alakod, ha Audrey Hepburnre hasonlítasz!

Már mindent megpróbáltam, de csak egyre hatalmasabb leszek, mint a repülésre készülő hőlégballon. Csak felszállni nem tudok.

Anyám persze azt mondja, hogy vannak srácok, akik szeretik, ha a barátnőjükön van mit fogni, de én még ilyennel nem találkoztam.

 

HelloKitty12:

Szia!

Én csak azt szeretném tudni, hogy hogyan kell rendesen csókolózni. A tinimagazinok azt ígérik, mindent megtalál bennük az ember, de ez sosincs úgy igazán rendesen leírva. Már próbáltam párszor, de egy fiú sem tudott rendesen. Félek, hogy ők is engem ugyanolyan bénának tartanak.

Még az is baj, hogy a srác, aki most tetszik, fogszabályzós, mint én. Nem fogunk összeakadni? Az irtóra ciki lenne.

 

Stinky95:

Figyelj, bloodredtomatoe!

Neked még jó! Én úgy izzadok, ha meglátom a szerelmemet, mint egy ló. Ki akar ilyen büdös, izzadt lányhoz hozzányúlni, vagy a kezét megfogni? Esélyem sincs.

Audrey! Te biztos tudsz erre is valamit! Kérlek segíts! Te vagy az utolsó reményem. Már minden dezodort  kipróbáltam.

 

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr571880911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M@minti 2010.03.30. 15:51:00

Remélem, azt is megtudhatjuk, még a könyv megjelenése előtt, hogy Audrey miket válaszolt a kérdezőknek. Ugyanis én is kíváncsi vagyok rá. :D

Ha viszont az volt a célod, hogy megtudd, hogy mi mit válaszolnánk, akkor tessék... :)

Audrey helyében (saját magamként nem biztos, de nem is indítok tanácsadó blogot) Bloodredtomatoe-nak a klasszikus "parakezelő" tanácsot adnám, hogy próbálja meg a pasit elképzelni valami vicces helyzetben, mondjuk a nagymamája virágos pongyolájába öltöztetve, hátha akkor elmúlik ez a nagy zavar. Mosolyog egyet a srácon, és ez már majdnem olyan, mintha rámosolyogna. :P
ZsiriPirinek azt írnám, hogy vizsgáltassa ki magát, hátha hormonális probléma, ha meg nem, akkor szedje össze az akaraterejét, számoljon le a nasival, iktasson be sok mozgást, hátha jobb lesz, de addig is, keressen a neten valami társkeresőt, ott biztos talál kimondottan duci-kedvelőket. :)
Büdöskének egy bőrgyógyász-látogatást javasolnék. Biztos túlzott izzadékonyságra is van valami medicina.
Viszont HelloKittyvel nem tudnék mit kezdeni. Hogy magyarázzon el az ember valamit, aminek ösztönösnek kellene lennie? :O Viszont a fogszabályzó direkt jó, lehet, hogy még szikráznának is! ;)

A magam részéről arra vagyok a legkíváncsibb, hogy HelloKitty kérdésével hogy birkózik meg Audrey, főleg, hogy ezidáig annyira nem tűnik tapasztalt, különösebben csók-jártas lánynak...

Kucher Dóri 2010.03.30. 17:37:52

Huh! Azért ne írd meg Viki helyett a könyvet, de jó volt! :D Én is HelloKitty-nek írt válaszra vagyok a legkíváncsibb. Anyunak a kedvenc színésznője Audrey Hepburnre! :D Viki: Hogyan jönnek egy könyvben a szereplők nevei? Meg egyáltalán hogy kapsz ötletet egy könyvhöz? Én vagyok itt a legfiatalabb látogató a blogodon,nem?mert ez ciki. Soha én nem tudok semmit. :( Mindenki olyan okos a bejegyzéseknél. Vagyis látszik, hogy idősebbek.. Én most vagyok 12, nyáron Jún.9-én 13!! A magyar tanáromnak foglak ajánlani,mert ő is ismerős a Könyvmolyképző kiadónál és mivel magyar tanár, a te könyveid pl: A sirály a király(ami nekem megvan dedikálva BEBEBEEE):P azokban sok ly,j-s szó van. Meg minden, szóval ajánlom a blogod is! Szerintem tecceni fog neki. :) Gyere sokszor Puszi!!!!!!

Kucher Dóri 2010.03.30. 17:39:48

Még valami: A bejegyzések tulajdonosainak a nevei NAGYON JÓÓÓÓÓK! :D:D:D:D vicces.. FatBaloon hihihiii

Zsanettt 2010.03.30. 19:02:01

Wow!
Kiváncsi vagyok Audrey miként válaszol...:P
Csináltam az iwiw-en egy Lovessence klubot.
Lépjetek be, hogy összegyűjtsük a rajongókat..
puszii

Angyal (Kitti) 2010.03.30. 19:37:53

Szia!

Ez a blogos dolog érdekes lesz. Én is arra vagyok a legjobban kíváncsi, hogy HelloKitty12-nek mit fog válaszolni. Mondjuk Stinkiére is elég nehéz lesz válaszolni szerintem, de nem tudom... Ha már feltetted a kérdéseket, biztos van rá valami tanács.

Várom az újabb bejegyzést :)

Kitti

M@minti 2010.03.30. 20:53:12

@Kucher: Nem áll szándékomban, nem is tudnám. (Sajna nem vagyok jó történetek kitalálásában, bár ha lenne valami ötletem, a megfogalmazásával garantáltan nem lenne gondom. :) ) Én csak leírtam az én véleményemet, hiszen ez a blog elvileg erről szól. Hogy mindenki leírja a véleményét, aztán az vagy befolyásolja a történetet, vagy nem. :D
Szerintem egyáltalán nem ciki fiatalnak lenni, sőt! :) Egyébként én speciel valóban jócskán idősebb vagyok nálad, számításaim szerint 19 évvel és 5 nappal. De ha lehet hinni a horoszkópoknak, akkor az okos megjegyzések neked sem okozhatnak nehézséget, mert az ikrek egy értelmes, jó dumás jegy! ;)

Kucher Dóri 2010.03.31. 13:56:39

@M@minti: Köszi, én nem is azért mondtam, csak vicces volt,hogy leírtad mindegyikre, hogy szerinted mi lenne jó. De mondom, tök jók voltam!;)

Lovessence 2010.03.31. 23:32:52

@M@minti: és @Kucher
Lányok, lányok!
Össze ne vesszetek itt nekem!
Hát nem éppen ez a jó az egészben? Mikor kezdene egy kvázi "gyerek" (bocs) egy kvázi "nénivel" (bocs) bármiről eszmét cserélni?
Már annyi minden elválaszt bennünket: a kor, a pénz, a politika stb. De a LOVESSENCE (vagy a Twilight) összeköt. Mert a szerelem mindenkinek kell, és mindenkinek joga van rá.
Engem kifejezetten boldoggá tesz, hogy itt az évtizedek nem számítanak. Máshol sem kellene. Én ezért sem szeretem, ha engem a gyerekek Viki néninek szólítanak és jó napottal, vagy csókolommal köszönnek. Szerintem nem a kort, hanem az embert kell tisztelni és szeretni ha megérdemli. És ugyanígy: tisztelni és szeretni kell a gyereket is, mert ahogy Balu mondja Mauglinak: "Nem vagy buta, csak még keveset tudsz."

ClaudiaOffical 2010.04.03. 14:28:11

hát,Audrey-nak lesz dolga bőven :)

KicsiZsu 2010.04.06. 18:54:10

Én meg jól lecsekkoltam, hogy tényleg van-e ilyen itt audreyhelps.blog.com. :D

Lovessence 2010.04.06. 21:49:25

@KicsiZsu:
Nem csináltál ám butaságot, amikor kerested, mert tényleg lesz ilyen blog. ( a címét még nem tudom konkrétan)
hogy ez hogyan lesz, azt most nem írom le részletesen, mert azzal lelőnék egy nagyon fontos poént.
süti beállítások módosítása