HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

Még egyszer Pat zenéi

2010.05.02. 06:21 Lovessence

Kedveseim!

AZt hiszem, nem mondtam meg elég pontosan, hogy mire is lenne szükségem.

Ne csak azt nézzétek, hogy ki ma a menő, és Nektek milyen zene tetszik, hanem azt is, hogy PAthez  és a helyzethez mi illik. Fontos lenne a szövegre is figyelni, hogy valamilyen módon alátámassza, vagy ha kell ellentmondjon a szövegnek, a helyetnek.

AZt hiszem, Pat szereti ami mai, de nem mindent. Úgy érzem pl. Lady Gaga neki túl extrém és túl eszement. Nem tartja értékesnek, követni valónak. Ugyanez igaz ...re is, aki lehet, hogy pillanatnyilag menő, de Pat "öreg" ahhoz, hogy érte rrajongjon a maga 17 évével, és igaz, hogy tud bohókás lenni, de azért ennél komolyabb.

Azt viszont nem tudom eldönteni, hogy mondjuk J.Lo nem túl öreg és már túl klasszikus-e hozzá. Tui hogyan érzitek?

Abban biztos vagyok, hogy pörgős és vidám számok tetszenek neki, de odafigyel a szövegre, mert szereti együtt énekelni a refrént az előadóval. Lehet talán Rihanna a kedvence? Ő már eléggé befutott, de még biztos sztár lesz egy pár évig.

Gondolkodjatok nekem tovább lécike!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr521967792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

botozsu 2010.05.02. 07:31:56

Szia/Sziasztok!:)

Szerintem J.Lo nem túl öreg :) és pont az benne a lényeg, hogy valamilyen szinten már klasszikus ;)
Jó választás lenne!
Én ajánlanám még Anastacia-t és Kylie Minogue-t, nagyon nőcisek, jó a hangjuk és vannak pörgős, vidám számaik is.

Puszi!

borostyan 2010.05.02. 10:45:48

Beyonce is menő és szerintem van értelme a szövegeinek is.

A Black Eyed Peas is jöhetne akkor :)

Ami Rihannat illeti, jó a zenéje , azonban lehet hogy csak én érzek elenszenvet a személye iránt, de szerintem egy lelketlen ...... eh nőszemély.

Én személy szerint azért gondoltam Lady Gagára mert úgy gondoltam hogy Pat inkább csak a ritmust élvezi, mert különben talán Audrey kevésbé érezne ellenszenvet az általa kedvelt zene iránt. Hisz Audrey tényleg a szöveget figyeli.

Kucher Dóri 2010.05.02. 12:04:24

Én mondtam Rihannát, és igazad van, ő már elég híres, és szerintem elmenne a könyvben!

EVSZV 2010.05.02. 18:05:08

Nos, ha a Twilight filmzenéje nem jönne be, akkor Avril Lavigne Girlfriend számával tudnám Pat-ot azonosulni. Én őt ilyennek képzelem. Kicsit vad, belevaló csajszi :)

Lovessence 2010.05.02. 19:39:43

KÖszi! Kétségtelenül illene hozzá.
Jó, hogy mindjárt rákkatinthattam, h ne kelljen keresni.
Puszi

Carlie~Kitti · http://kellan-lutz.atw.hu 2010.05.02. 20:33:06

Avrillel tökéletesen egyetértek ráadásul most fog megjelenni az új albuma, szóval tuti, hogy befutó lesz megint. Szerintem megállná a helyet a könyvben, és Avril szövegének van is értelme, és illik is Pathez. :)

Ugiburu 2010.05.08. 11:23:19

Sztem Rihanna tényleg jó választás lenne. A Russian Roulette a legjobb, de a Te Amo se rossz. Ezek a kedvenceim. No meg persze a Rude Boy :]

Zsanett13 2010.05.09. 18:24:21

Avril remek lenne :)
Én amikor olvastam Patről hozzá kétség kívül Katy Perry- Hot n Cold című száma jutott eszembe...

Eridanus059 2010.05.28. 16:25:14

Mit szólnátok egy kis latin(os) zenéhez? Az kellemes vezetéshez.
Santana: Smooth, Corazon Espinado, Maria
Pussycat Dolls: Sway
Csak javaslat.
süti beállítások módosítása