HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

A fiúk a bányában dolgoznak, hát az író?

2011.01.04. 23:43 Lovessence

Szeretnék én is a bányában írni, lehetőleg a beomlott chileiben, ha nem lenne ott a többi 40 bányász, és persze biztos lehetnék abban, hogy kimentenek.

Egyébként:

A számítógép a nappali sarkában áll. Ezen csak akkor tudok dolgozni, ha nnincs itthon senki, vagy, ha végre alszanak.

Persze a legelső feltétel, hogy felkeljek. ez nem könnyű prodzsekt, mivel 3 előtt nem fekszem és 4 előtt nem alszom el.

Nos, kitápászkodtam az ágyból, jó esetben 9-kor, de inkább 10 felé, és próbálok életre kelni. Ehhez kell kakaó, és valami reggeli. AZtán dolgozhatnék is, de addigra - ha egyébként már egyedül vagyok. Az iskola elkezdődött, tehát a lányok nincsenek itthon, de a férjem nem futószalag mellett dolgozik. Ő vagy elmegy 7-kor, hogy ingyen tudjon parkolni a munkahelye udvarán, vagy ráér sokkal, de sokkal később, mert akkor már kénytelen tömgeközlekedni. ma pl csak fél 1-kor ment el. Persze ha elmegy hajnalban, akkor szegény kutya mire végzek a reggelivel (nevezzük brunchnak), már majd bepisil. Le kell vinni. Ez nem megy pizsiben, és főleg nem megy smink nélkül. Soha, sehova, még hold- és napfogyatkozáskor és éjfélkor sem megyek sehova pucér képpel!

Szóval öltözés, smink, pisi. (Mármint Manónak.)

Ha már így elindultam, akkor persze közért. vagyis autó. Mire azt megjárom, minimum 45 perc, már lassan d.u. Jó lesz főzni valamit. Ha megfőzöm a valamit, akkor meg is eszem. na nem az egészet. Most jöhet végre a munka, így 14 óra körül. Szabad a nappali, nyugi van. Aztán jönnek a lányok, ki tudja mikor. Éhesen. És tetejébe beszélgetni akarnak, ami teljesen értehetetlen 18 évesek esetében. AZ ekkor gyerekeknek nem rühellniük kellene a szüleiket és szóba sem állni velük? Nálunk ez nem így van, ezért félre munka, nézem ahogy eszik előbb egyik, beszélgetek egyikkel, aztán eszik másik, beszélgetek másikkal.

Végül, tán 4-kor, vagy ki tudja, pendrive-ra a munkát, hónom alá a laptopot, fel az emeletre a hálószobába. Ágyban irogatok kb 2 órát. Kis zsünet, vacsi, ilyesmi. Közben meg jön a férjem. Nappil+ konyha egyben. Számítógép megközelíthetetlen, vissza az ágyba, még egy kicsit írok.

Aztán férjem 8 körül megjelenik: aludna. Ágyból ki, laptoppal nappaliba. Pendrivre- a munka. Lányok ott vannak, vidámak, vagy tanulnak. itt legalább nincs olyan hideg, mint a szobájukban.

és ha végül 11-körül lefekszenek, akkor kezdhetek megint írni.

Most egyébként nagyon rendesek, mert hajlandóak egy hónapig iskolai kajéát eni, hogy ne főzzek, és ma is lefeküdtek kicsivel 11 előtt.

Nos, kinek könnyebb a dolga? a beomlott chilei bányásznak, vagy az űzött vadként tévelygő írónak?

Azért ne féljetek, haladok, de keresem a megfelelő bányát. Van valakinek felesleges?

Ja, és utálom a laptopot, mert amikor írok, összevissza ugrál a kurzor, és a soraim belekerülnek más mondatopkba, aztán azon belül is még, és ezért mindig figyelnem kell a képernyőt, pedig azt egyáltalán nem szoktam. Azért sem veszem észre az elgépelést, mert nem tudok vakon írni, vagyis nem tudom figyelni a képernyőt, mert az plusz időt rabol.

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr492561455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2011.01.05. 15:07:31

hát ez LÁJK :D xD kár,hogy itt nemlehet lájkolni :$ ez nagyon dúrva..:S plusz még a rajongók akik az utcán vagy a közértben letámadnak ugye? mint a múltkor ;) :P most éppen egy magyar szorgalmit írok, a kedvenc könyvemet kell bemutatnom úgy,hogy a tanár attól kedvet kapjon,hogy elolvassa. (am nem mintha ilyen szorgalmas lennék csak kell a jegy xD)Én a Shivert írom plusz a Lingert..am már Viki te is benne vagy a történetemben,hogy a te ajánlásodra olvastam el meg,hogy te fordítottad a BD-t stb. ^^ nagyon sok kedvenc könyvem van amúgy,csak Maggie könyvei voltak az utolsók amiket mostanában olvastam és azt már tudom,hogy a tanár azt nem ismeri. na mindenkit puszilok és Viki neked meg külön gratula a tv-ben való szereplésért ;)

M@minti 2011.01.05. 21:39:48

Szia Viki!
Ha nem haragszol, én szakmai ártalomként a gyakorlati részére reagálnék, a laptopos gépelős egérbekavarós problémádra. Millen márkájú a notesz? Általában szokott lenni gyárilag beépítve egy funkciógomb az egér kikapcsolására, de gyártója válogatja, hogy hova építi be. Az én mostani gépemen pl. az Fn+F8 kombináció kapcsolgatja ki-be, de az előzőn az Fn+F7 volt a nyerő. Ezt és a hasonló funkciókat (úgy mint váltás saját kijelző és külső monitor között, vezeték nélküli hálózat és/vagy bluetooth ki-bekapcsolása, vagy akár fényerő változtatás) általában kék színű kis piktogrammal jelölgetik a gombokon, a touchpad ki-bekapcsolása adott esetben egy nagyobb négyszög, benne alul két részre osztott sávval, ami ugyebár a tapipad és az alatta lévő két gomb stilizált ábrája akar lenni. :)
Remélem, megtalálod, és könnyen megtanulod ki-be kapcsolgatni a tapipadot, hogy ne zavargásszon gépelés közben. :) Vagy ha nem boldogulsz, akkor írd meg a noteszed típusát, és utánanézek neked, hogy azon konkrétan hogyan működik.
Mert mindent azért, hogy mielőbb elkészülj!!! :D:D:D:D

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.05. 21:59:41

Sziaztok!

Miért is nem lepődök meg én azon, hogy M@minti beelőzött engem ezzel a tanáccsal?

OFF!(Előbújt a szakma, mi? :-))) Nekem bözzög nem válaszolsz, mi? :-))))ON!

Még annyival kiegészíteném M@minti tanácsát, hogy ne kelljen nonstop ki-be kapcsolgatni, vegyél hozzá egy kisméretű "drótpatkányt", azt nem fogod írás közben lökdösni, viszont azonnal rendelkezésedre áll, ha valamit "böködni" kell. A mai egerek már bármilyen felületen, még az ágyban lévő lepedőn is vígan működnek. Én már csak tudom, hiszen ugyanezzel a problémával küzdöttem régebben. :-))) Megírhatod nekem is a noti típusát, amelyik cím hamarabb eléd kerül, mindketten szívesen segítünk a technikai gondok elhárításában.

Az én notimon egy kis téglalapra mutatóujját nyújtó stilizált kéz van, és szintén fn+F7 a nyomógomb kombináció, a párom notiján, meg direkt egy külön gomb van a kijelző tövében a harmadik gépen meg szintén fn+F7 és ezek mind egy gyártó gépei, tehát nincs egyértelmű gyógyszer a "bajra".

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.05. 22:01:47

Viki!

Nyitok egy bányát a kedvedért itt az Alföld közepén, jó? :-DDD Lovessence-t fogunk benne bányászni, mit szólsz hozzá?

Lovessence 2011.01.06. 13:33:07

@M@minti: Drága M@minti!
Eszembe juthatott volna, ha lenne egy csepp, hogy Tőled kérdezzem. A piros lovacskámat is Te találtad meg.
Eddig is mondtam minden ismerősömnek, hogy nem értem, miért nem lehet ezt a vackot kikapcsolni, de mivel nincs olyan ember errefelé, akinek halvány fogalma lenne, ezért csak megegyeztünk abba, hogy tényleg, lennie kéne.
Szóval van. Feltaláltam a spanyolviaszt.
Sajnos abból, amit írtál, még nem sikerült megoldanom a dolgot. megpróbáltam nézelődni a neten, hogy feleslegesen ne szórakoztassalak ezzel, de hiába. Nagyon képtelen vagyok.
SZóval a dög egy Dell Inspiron 1545-ös.
Iszanyatmódon hálás leszek, ha kideríted ezt nekem.
Jó keresést!

Lovessence 2011.01.06. 13:34:20

@Twilight-addenda: Hali!
AMint megoldódik a problémám, kikapcsoltam a hülyeséget és vettem egy ágyban is használható rágcsálót, jövök a bányádba!

M@minti 2011.01.06. 17:14:25

@Lovessence: Neeem is, a piros lovacskát nem is én találtam meg, illetve konkrétan beelőztek, már nem tudom pontyosan, hogy ki. :) Most (bocsi) nincs kedvem visszaolvasni, hogy kinél van a két pont :D De talán Borostyán volt a hős, ciánt azért nem szednék rá...

Nem csodálom, hogy nem találtad meg, ugyanis a noteszeken ÁLTALÁBAN szokott ilyen gomb lenni, kivéve a Dell gépein. :( Vannak ugyan mindenféle trükkök, hogy tiltsd le BIOSban, meg telepíts fel direkt erre való programot (ami speciel Win7 alatt nem működik, bár nem is tu'om, millen operációs rendszered van), de azért vicc az egész. Még az sem biztos, hogy Twilight-addenda barátunk ötlete beválik, mert azt is külön be kell kapcsolni, hogy USB-s egér használatakor letiltsa, de csak akkor működik jól, ha a megfelelő driver van feltelepítve, mert ha csak úgy a vindóz felismerte, akkor nem biztos, hogy jó. Szóval amondó vagyok, hogy szerezd be azt az USB-s rágcsálót (persze lehet infrás is, de azt fogalmam sincs, hogy Bluetooth-os egérrel mit csinálna), ha megvan, akkor próbáld ki, hogy letiltódik-e a tapipad, és ha nem, akkor szólj, megírom, hol lehet ELVILEG beállítani.
De még időm adódtával megpróbálok keresgélni a neten a témában.

Addig meg ragassz egy megfelelő méretű post-it cetlit a tapipadra! :P ;) :D :D :D

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.06. 17:16:52

Szia, Viki!

A noteszed leírásából "ollóztam az alábbi szöveget(nem kezdem ferdítgetni Neked biztosan könnyebben megy fejből, mint nekem akármilyen fordítóval. :-))):

Turning the Touch Pointer On or Off From the Taskbar
1 Use your finger to press and hold the taskbar.
2 Point to Toolbars, and then tap Touch Pointer.
3 To turn the touch pointer on or off, tap the Touch Pointer icon on the
taskbar.

Remélem segít, ha nem akkor kitalálunk valami mást, de ezek szerint jobban jársz a külső rágcsálóval!

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.06. 17:20:35

@M@minti:

Aktívak vagyunk a témában mindketten, úgy látom!

A bluetooth-os patkányokkal is elvan a Dell, mert a cégnél minden mérnöknek BT-s Logitech külső pocka van a loptopokhoz.

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.06. 17:22:17

@Twilight-addenda:

Az kimaradt, hogy az egész cég Dell cuccokat használ.

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.06. 17:34:06

Még valamit találtam, ami fontos!

Ha kilőtted a tapipadot, akkor ha nincs külső rágcsálód elég nehézkes vissza-klikkelni az életbe. A billentyűzeten a B betű fölötti kék "gumidugó" nem a kijelző megtámasztására van ám, hanem olyan mint egy nagyon pici egér. Amerre nyomod arra megy a mutató és ha ráböksz az a kattintás!

M@minti 2011.01.06. 21:05:32

@Twilight-addenda: Nemtom, honnan veszed, hogy van rajta trackpoint! Ha megnézed a gép gugli képtalálatait, nem látsz ám rajta sehol kék gumidugót! :(
És a Touch Pointer nem azonos a Touchpaddel. :(
És feltételeztem, hogy van benne BT, így egeret is lehet hozzá csatlakoztatni, csak azt nem tudom, hogy van-e olyan opció a driverben, hogy BT-s egér esetén is tiltsa le a tapipadot, vagy csak USB-sre vonatkozó opció van.
OFF Ja, amúgy írom már neked a válaszmélt! :D

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.06. 21:41:03

@M@minti:

Helyes-helyes! Írj csak!

Tudom, de a hivatalos kézikönyvéből szedtem az összes infót, amit feltoltam ide. Meg az eddigi összes Dell notin, amivel eddig dolgom volt, van trackpoint/"dugóegér", meg ennek a kézikönyvében is ott van a billzetről készült képen.

Úgy vagyok vele, hogyha valami nem stimmel, akkor Viki szerintem nem fog próbálkozni, hanem inkább segítséget kér. Nem gondolod?

M@minti 2011.01.06. 21:54:55

TA: www.google.hu/images?hl=hu&lr=lang_hu&q=dell+inspiron+1545&pdl=1000&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1440&bih=679

Én nem látok dugaszt. :S

Írtam, most lépek...

Sajna ma már nemigen tudok szörcsölni tapipad ügyben, de nincs még jegelve a téma...

Viki: Kívánok jó írkálást neked, nyugis szabad időt, ihletet, meg minden effélét, amire az íráshoz még szükséged van! :)

Twilight-addenda · http://twilight-addenda.blogspot.com 2011.01.06. 22:14:04

Kezdek naon kigyónni a Dellből! Egyre több lóvéért, egyre kevesebbet adnak. Pedig igen jó kis cégnek indult '92-ben vagy 3-ban? Ráadásul ezek a hülyeségek, hogy nem lehet a tapit kilőni, csak IT diplomával? Brrrrrrrr!

Lovessence 2011.01.07. 01:19:59

Kedveseim!
Mára visszakaptam a terepet a nappaliban, vagyis a számítógépnél, de holnap reggel útmutatásaitok alapján igyekszem ügyes lenni.
AZért a post-it is segített valamennyit, és már koraeste az ágyban is haladhattam gutaütés nélkül. Viszont abból, amennyit írás közben felhajtogattam, már tudom, hogy csak vaami nagyon egyszerű ki-bekapcsolgatás jöhet szóba, mert miközben dolgozom, folyamatosan kell ugrálnom a netre, hogy mindenfélét ellenőrízzek.
Most pl azzal voltam elfoglalva, hogy Marshalltoen és Dubuque között találjak egy tenyérnyi rendesebb erdőcskét, amiben a körtefa állhat, de ezek a jenkik már gyakorlatilag minden felszántottak. Erősen megdolgoztattam a Goggle Earth-öt, mire találtam valamit, amire ráfoghatom, hogy az az, ha nagyon sarokba szorítanak miatta. Különben kénytelen lennék azt mondani, hogy az csak valami varázslat útján került oda, aztán eltűnt.
Pusz, jó éjt!

M@minti 2011.01.07. 01:24:02

@Twilight-addenda: Erre inkább már emilben reagálok, mert szerintem elég már belőlünk, szétoffoljuk a témát! :S
Bocsi, Viki! :)

További kis kutatás után szerintem a legjobb, vagy inkább a legegyszerűbb tényleg egy helyes kis USB-s, infrás egér lenne, mert úgy ha a tapipad saját drivere van föltelepítve, szépen be lehet állítani, hogy letiltsa azt a külső egér használatakor. Ez a legfelhasználóbarátabb megoldás, úgy vélem.
Vagy a post-it! :D ;)

Amúgy meg annyit írsz, tessék szépen megtanulni vakon gépelni, nem egy ördöngösség! Én speciel a képernyőt bámulom, miközben írok, így rögvest javítani tudom, ha valamit elgépelek. Csak akkor nézek néha a billentyűzetre, ha hosszú ó, ő, ú, ű van soron, mert azokat sajna olykor a gyártók oda rakják, ahol találnak helyet... :D

Lovessence 2011.01.07. 23:46:40

@M@minti: Tényleg Borostyán volt. Bocsi Borostyán!
A gépeléssel teljesen igazad van. Már egyszer elkezdtem tankönyvből, de csak totál összezavarodtam. Most viszont kinéztem egy netes lehetőséget, amiről a rádióban hallottam. NetType néven létezik, és nagyon hasznosnak tűnik. Még kommunikáltam is egy emberükkel, aki megnyugtatott, hogy nekem sokkal nehezebb lesz, mint annak, aki nem tud, de ezzel tisztában voltam.
Viszont azt is mondta, hogy az ember kb 1 hónapra először tényleg megőrül. Szóval ezt nem fogom elkezdeni, csak a Lovessence után, mert elég nehéz így is, hát még úgy. (Viki?)
Szereztem egy egeret, de sajnos egyetlen instrukciót sem tudtam véghezvinni (kivéve a leragasztást)
TwiligthAddenda túlbecsüli a képességeimet. Semmilyen nyelven nem tudom a gép és a képrenyő részeit, így elvoltam egy ideig, amíg a netről bogoztam, hogy szerinte mi a tendő.
AZt hiszem, hétfőn felhívom a szervízt és kérek egy ideggyógyászt.
Pusz

M@minti 2011.01.08. 01:40:46

@Lovessence: Leírtam a további teendőket, elküldtem emilben arra a címedre, amiről anno a lovesennce-borítót küldted. Remélem, hogy hasznos lesz, és nem kell szervizhez és ideggyógyászhoz fordulnod. :)
Ja, bocsi, ha megbántottalak azzal, hogy csak úgy levikiztelek, elvégre nem őriztünk együtt libát, csak hát nemigen tudom, hogy hogyan másképp szólítsalak. Vagy mire vonatkozott az a (Viki?)

Iiigen, ha már rögzült benned, hogy nem vakon írkálsz, úgy kicsit valóban nehezebb dolgod van, de tekintve, hogy te komplett könyveket gépelsz, valószínűleg megtérülne a tanulásba fektetett idő/energia. Nekem viszonylag könnyű volt a dolgom, mert süldő lánykoromban tanultam gépírni egy tanéven keresztül, bár akkoriban baromi rosszul ment, és nem is tudtam vakon, feszt a kezeimet lestem, de arra jó volt, hogy egy alapot adott, és nem a rossz berögződést kellett javítanom. Aztán amikor elkezdtem először irodai munkáknál, később rendszergazdaként számítógépen dolgozni, egyszercsak azt vettem észre, hogy vakon írok. És viszonylag gyorsan, bár nem egy hivatásos gépíró sebességével. :) Szerintem egyébként ez egy nagyon hasznos tudás, nem is értem, hogy kis hazánkban miért is nem tanítják általános, vagy legfeljebb középiskolában, sok haszontalanabb tantárgy helyett. Hiszen ma már minden fiatalnak szüksége van rá, a suliban egymást érik a beadandó dolgozatok, meg aztán a diplomamunkák. Szóval szerintem kellene. De már megint offolok, újfent elnézést érte! :S

Jóccakát, jó írkodást! :)

Kucher Dóri 2011.01.08. 11:27:50

Sziasztok,hú látom hogy nagyon irogattok és próbáltok segíteni. Én csak azt nem értem,hogy ha írsz Viki,akkor hogyhogy ugrál az egér? o.O én is tudok már vakon gépelni,de megmondom őszíntén nekem ez úgy jött,hogy annyit beszéltem msn-en mindenkivel,és nagyon gyorsan írtam,úgy, hogy néztem a billentyűket,hogy egy idő után annyira ráállt a kezem,hogy már vakon is megy,azért persze van amikor odanézek,de ezt én nemértem,hogy hogy lehetne tanulni? :S én mindig USB-s egérrel dolgozok ritkán használom az "érintőset" a laptopon,de engem soha nem zavar az.Ezzel csak annyit akartam mondani,hogyha sokat gyakorlod,sokat írsz egy idő után rááll a kezed,sztem ne tanuld..:)
Na puszi

Lovessence 2011.01.08. 12:26:14

@M@minti: Jesszusmárjaszentjózsef!
Fogalmam sincs hogy került oda a kérdőjeles viki.
Hát hogy a tehéntúróba szólítanál?
Mi ez a para?
Nem így ismerlek!
Vagy te engem így?
Az instrukciókat 1000x köszönöm, még ma megpróbálkozom velük.
Puszi
Viki!

Lovessence 2011.01.08. 15:51:14

@M@minti: Üzeneted fényében megfigyeltem magamat. Nehogy azt hidd, hogy nagyítóval keresgélem a betűket!Iszonyú gyorsan írok, összevissza ujjakkal, és épp azért ütök mellé, mert kb tudom, mi hol van. De annyira azért nem, hogy merjem a szememet a képernyón tartani, bér most ezt a mondatot diekt ügy írtam, h csak a képernyót néztem. Ez mér majdnem jó is lenne, csak 700 oldalnál sok volna a jabítanivaló. Látod? .:-)EZt most nem javítottam ki.
Persze a kezemet meg össze-vissza mozgatom, és egyes ujjaim is begörcsölnek ha sokat dolgozom.
Na de ne kommunikáljunk, mert dógozom, ha még nem is a bányában

M@minti 2011.01.10. 22:09:28

TA: Figyi, valami belvízmentes helyen csinájjjjad azt a bányát Vikinek, mert aztán nem tárna, hanem kút lesz belőle! :D

Viki: Háááát igen, mondhatjuk, hogy sokat kéne javítanod, viszont ha a képernyőt figyeled, rögvest látod is az elírásokat, és máris tudod javítani. Én már csak tudom, én is sokszor visszatörlök. Próbáltam én is úgy gépelni, hogy nem javítok vissza, de annyira a kezemben van a mozdulat, hogy automatice nyomom a backspace gombot, ahogy látom az elírást. Meg tízujjas (részemről csak kilencujjas, mert "hivatalosan" az utolsó leírt betű kezével ellentétes hüvelykujjal kell ütni a szóközt, én meg kizárólag a jobb kezem hüvelykujjával csépelem) gépelésnél nem is görcsölnek az ujjak, kivéve talán a jobb kéz kisujját. Mert ugye a magyar sok extra ékezetes betűjét valahová be kellett szuszakolni a magyar billentyűn, és ez mind a szerencsétlen, gyengécske kisujjra jutott. Ilyen kitolást! :D
Egyébként jutottál valamire a tapipad problémával? :)

Dóri: Igazából valóban a sok gyakorlás teszi a mestert, de az alapokat muszáj megtanulni, jelesül azt, hogy mellik betűt mellik ujjacskával célszerű ütni. Ha az már megvan, akkor megy az, hogy először nézed az ujjaidat, aztán már nem kell, mert megtanulod, de ha össze-vissza ujjakkal ütlegeled a betűket, akkor sajna kevés az esély a vakírásra. :)

Kucher Dóri 2011.01.11. 18:18:31

@M@minti: hát én soha nem tanultam,és mégis megy,és nem használom minden ujjamat,de így is nagyon gyors vagyok,ezt az egész komit úgy írtam! :) én ezzel csak azt akartam mondani,hogy annyi minden utasítást adtatok Vikinek,hogy már azt sem tudja mit csináljon >.< am szerintem Viki,úgy írd ahogy megy,eddig is sikerült valahogy megírni a könyveket elég jól nem? ;)

M@minti 2011.01.12. 15:13:02

@Kucher Dóri: Hja, eddig is boldogult, ez igaz. De ennyivel minek tanuljak meg vezetni, mikor eddig is eljutottam mindenhová busszal meg vonattal? Igaz, hogy gyorsabb, meg kényelmesebb autóval, de hótt fölösleges, nem? ;) :)

De egyébként tényleg igazad van, Viki nagykislány, önállóan át tud kelni a zebrán, a nóziját is ki tudja fújni egyedül, biztos ezt a kérdést is képes lesz önerőből eldönteni... :DDD

@Lovessence: Viki, sikerült megoldani a touchpad gondodat? :)

Kucher Dóri 2011.01.12. 19:14:12

@M@minti: hátjó hasonlat..:D de hát..most ez a legfontosabb,hogy tud-e vakon gépelni vagy sem? :D az a fontos,hogy megtudja írni a könyvet, úgy ahogy szeretné ;)

Lovessence 2011.01.20. 21:11:27

Drága Aranyaim!
Úgy érzem, azt hiszitek, már meg sme találom a billentyűket.
Szó sincs róla. Csak vágyom a tökéletes, hibátlan gépelésre, mert tudom, hogy egy csomó időt, energiát spórolhatnék vele.
De meg lesz. Meg fogom csinálni az internetes tanfolyamot, amit kinéztem magamnak, csak nem most.

Kucher Dóri 2011.01.21. 13:58:15

@Lovessence: Jajj Vikiiiii! Nem hisszük azt,csak ennyire szeretnénk neked segíteni! ;) :P Kivel mizu van? Milyen lett a félévi ÉRTESÍTŐ,már akinek most van olyan? :D

M@minti 2011.01.22. 02:26:52

@Lovessence: Dehogy is, én sem hiszem úgy, hogy nem találod a billentyűket! Tudom én, hogy anélkül is lehet elég gyorsan írni, hogy tanulná az ember, láttam már rá példát, bár soha nem olyat, mint az echte gépírók, akik diktálás után írnak. És én is pontosan ezt mondtam, illetve írtam, hogy időt és energiát spórol az ember, ha mégis megtanul vakon gépelni. Meg még azt is, hogy hosszú távon neked megérné a befektetett energia, mert temérdeket gépelsz. :) Új könyvek, fordítások, hát neked magyarázzam? Komplett könyveket kell legépelned zsinórban...
Szóval hajrá, tanfolyamra fel, de tényleg ne most, mert először tényleg valószínűleg megzavar. Én azt javallanám, hogy olyankor vágj bele, mikor semmiféle határidő nincs a nyakadon, már ha van ilyen... :)

Mivel következetesen kitérsz az egerészős kérdésem elől, a választ nemnek veszem... :D Csak szólj (nem muszájos itt), és ha igényled, megpróbálok további megoldásokat keresgélni... :)
süti beállítások módosítása