HTML

Home

Új regényt írok Meyer rajongóknak és egyéb értelmes embereknek, akik szoktak olvasni. Itt figyelemmel követheted ahogy haladok vele.

Friss topikok

A borító! Tatatataaaa!

2010.04.25. 21:41 Lovessence

 

Borostyánnak köszönhetően itt pompázik a borító

Nagyon szépen köszönöm Neked, meg persze a többieknek is, akik a távorvolással megpróbálkoztak! :-)

 

 

 

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnyakviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr181951187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kucher Dóri 2010.04.26. 08:19:59

Köszi Shiláá! Viki komolyan mondom olyan profi lett, teljesen olyan világhírű könyvborító, elmenne Twilight színvonalúnak, és mint azt tudjuk elég sokan ismerik! Nagyon teccik, és tényleg,olyan...Erre nincs szó! Lehet,hogy világhírű könyvesiker lesz!Ez csodálatooos! Épp most beszélt Anyu Ági nénimmel, és mondta, hogy nagyon be van lelkesedve! Nekem meg dagad a májam,hogy Én általam ilyen boldogok bent, hogy anyu ismer téged, és így már én is! Én nagyon szívesen találkoznék veled többször! Nem csak a könyvhéten meg amikor eljössz a sulinkba! Nagyon jól éreztem magam veled, és TALIZZUNK!!!!!!!Nem tom mikor és hol, tudom, hogy sokat utazol, de nagyon szeretném!Mondta Anyu, hogy mondtad neki, hogyha most lennél 6.-os akkor én lennék a barátnőd! Ez nagyon jól esett! Főleg,hogy most a barátnőimmel nem vagyok túl jóba!Én vagyok az elsőszámú rajongód!;) Szeretlek! PUSZIIIIIIIIII!♥♥♥♥♥♥♥

JInx88 (törölt) 2010.04.26. 10:00:04

ááá így ezerszer jobban néz ki mint a vásáron pedig ott is oda voltam érte....

EVSZV 2010.04.26. 14:03:46

Nagyon szép, voltaképpen fantasztikusan gyönyörű lett a könyv borítója :)

princessCutie (törölt) · http://x-littleprincess-x.blog.hu 2010.04.26. 18:43:14

Hú, dejó... ez nagyon szép. :D Énis akarok ilyet. xD Ki készítette el ezt a borítót??? xD

A n g y a l · http://twilight-angyal.blogspot.com/ 2010.04.26. 19:20:44

Wáú! Ez nem semmi :D Nagyon tetszik a borító. Csak kár, hogy most még csak ilyen pici :P de ha majd a kezemben tarthatom sokkal másabb lesz azt hiszem :D
Az viszont érdekelne, hogy az ilyen borítók hogy készülnek?
Te megálmodod, aztán egy grafikus vagy aki nagyon ért az ilyenekhez megvalósítja?
Mostanában egyre jobban izgatnak az ilyen dolgok :)

De komolyan, nagyon jó lett.
Kitti

Nightspirit 2010.04.26. 20:47:53

Ó, sziasztok, végre én is tudtam csatlakozni. Nagyon tetszik a lovessence ötlete, és már várom a bulit is meg akár a további fejleményeket is. Örülök, hogy volt szerencsém a könyvfesztiválon élőben is találkozni veletek. :)

borostyan 2010.04.26. 22:39:40

Viki szívesen segítek neked a kép ügyben (legalábbis megpróbálok)
Tudod az email címemet?

borostyan 2010.04.26. 22:40:49

Viki szívesen megpróbálok segíteni a képek feltöltésében.

Tudod az email címemet?

M@minti 2010.04.27. 00:14:23

Szia Viki!
Nem mondod, hogy úgy sem sikerült feltenni a képet, ahogy írtam a mélben!? :O Pedig kipróbáltam a saját (amúgy nemlétező, pontosabban használaton kívüli) blogomban, és működött... A hiba az ön készülékében van... ;) :D
Vagy a második levelemet már nem kaptad meg?

BeveraVera · http://www.szestv.blogspot.com/ 2010.04.27. 16:29:30

Ez de széééép! *.* :) Ezzel a borítóval tuti nyerő leszel! :) Nagyon jók a kicsi részletek benne! Gratula! :)

Lovessence 2010.04.27. 17:35:39

@Kucher Dóri: Drága Dóri!
Érzem én, hogy irtóra lelkes vagy, és nagyon jól is esik. Biztos vagyok benne, hogy mostantól többször fogunk találkozni.Először is feltétlen gyere el 22-én, aztán Te leszel az egyik fő szórólap osztogató a Vörösmarty téren.
Ha pedig jól sikerül a buli, akkor máskor is szervezek ilyet.
Arról nem beszélve, hogy a suliba is mindjárt jövök.
Persze azon sem csodálkoznék, ha a gimiben az első dolgod az lenne, hogy oda is beszervezz:-)
Különben nem kell, hogy az emberneksok barátnője legyen, de kell egy-két tuti. Ha most nem vagytok jóban, gondold végig mi a baj, és, hogy tényleg velük akarsz-e barátkozni, vagy inkább más illik hozzád. Ha megtalálod azt, akivel igazi barátnők vagytok, akkor úgysem állhat közétek semmi.
Én például úgy emlékszem, hogy Anyuval azóta, hogy megsimertük egymást, soha nem vesztünk össze, nem voltunk megsértődve egymásra, és nem is hullámzott a barátságunk, hogy egyszer jobban lettünk volna, máskor meg meguntuk volna egymást.
De kérdezd meg tőle, hogy jól emlékszem-e! Sajnáltam is irtóra, hogy nem ugyanabba a gimibe mentünk, és így elvesztettük egymást.
Pusz

Lovessence 2010.04.27. 17:37:11

@BeveraVera:
Ugye milyen sokat számít?
Szerintem lehet egy könyv akármilyen szuper, ha csúnya a ruhája, csak az igazi könyvmániások veszik a kezükbe. Pedig én azt szeretném, ha olyanok is elolvasnák, akik alig szoktakk ilyesmit csinálni. :-)

Lovessence 2010.04.27. 17:38:24

@M@minti:
Drága Maminti!
Hát dehogynem kaptam. És még a lányom is megpróbálkozott vele, és a látható semmi lett az eredmény.
De nem adom fel! MIndent megpróbálok, hogy végül itt díszelegjen a kép a blogon.
Azért nagyon köszi, én vagyok béna.

Lovessence 2010.04.27. 17:39:50

@Nightspirit:
Szia szia Nightspirit!
Jó, hogy jöttél, akárki légy is azok közül, akikkel ott találkoztam, mert mindannyian irtóra édesek és szuper jófejek voltatok.
Nagyon várom az újabb személyes találkozást!

Lovessence 2010.04.27. 17:40:57

@A n g y a l:
Szia ANgyal!
Erre majd válaszolok rendes blog bejegyzésben, hogy mások is jól lássák, mert szerintem sokakat érdekel.
És örülök, hogy tetszik, mert én nagyon oda vagyok érte :-)

Lovessence 2010.04.27. 17:41:47

@princessCutie:
Szerintem garantáltan lesz mód rá, hogy legyen Neked ilyen plakátod. A garfikusról majd lásd a blogbejegyzést.

Lovessence 2010.04.27. 17:42:42

@EVSZV:
Ugye, hogy egyértelmű? Hát még ha már ismernéd pontosan a könyv tartalmát! Egyre inkább azt fogod érezni, hogy tökéletes.

Lovessence 2010.04.27. 17:44:06

@JInx88:
Szia Jinx!
AZ is lehet, hogy ott még úgy láttad, hogy előtte volt a matt fólia. AZ tényleg rontotta az élvezetet.
Örülök ám nagyon, hogy tetszik neked is!

M@minti 2010.04.27. 22:04:12

Wow, sikerült feltenni a képet? Isteni! És ahogy elnézem, saját feltöltés! Gratulálok!!! :D

timuja 2010.05.22. 16:20:58

Annyira megtetszett ez a borító, hogy beállítottam a telefonom hátterének és most mindenkinek mutogatom! (:

Lovessence 2010.05.22. 23:55:12

@M@minti: Á, dehogy! Nem engem illet a dicséret, hanem Borostyánt

Lovessence 2010.05.22. 23:56:37

@timuja:
Szia Timuja!
Micsoda szuper ötlet!
Továbbítottam is a hírt a grafikusnak, Lelkes Lászlónak, hadd örüljön!
Kár, hogy az én mobilom nem olyan menő, hogy ezt meg lehessen csinálni vele.
vagy az is lehet, hogy meglehetne, csak nem értek hozzá.
Mindenesetre mutogasd csak nyogodtan!
Puszi
süti beállítások módosítása